Mijn d5 automaat (geen geartronic) geeft bij goed accelereren en bij hoge snelheden zo rond de 200 km/u deze storing, motor valt niet uit
en na even uit rollen is de storing verdwenen en werkt alles weer normaal.
Storing ui laten lezen, deze is ECM 2501 en ECM 2502 beide brandstofdruk te hoog.
Nu heb ik geluiden gehoord dat de electro magnetische regelklep van de brandstofpomp waarschijnlijk niet lekker werkt, heeft iemand dit
soort grappen al eens eerder gehad, kan nl. ook de brandstofdruk sensor zijn, maar wat ik begreep gaat deze niet vaak stuk.
Met vr. gr.
Jan
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
op je brandstofpomp aan de linkerzijde van je motor zit een brandstofregelklep(M propklep) deze verzorgt je brandstoftoevoer naar je rail. als deze het verkeerd doorlaat dan zal natuurlijk ook je brandstofdruksensor een verkeerde waarde aangeven en zo storingen opslaan.
ik zou als eerste kijken of de software up to dat is en je parameterwaarden controleren.
tevens het controleren van je retourstroom van je verstuivers raad ik ook aan meestal is dan wel de storing brandstodruk te laag. ik heb weleens vaker zoon klepje vervangen maar meestal met inhouden van constante snelheid.
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Volvo V70 of stel zelf een nieuwe vraag.
15 jaar