👉 Waarom lid worden?
Klik hieronder en word vandaag nog GRATIS lid!
Heb sinds enige tijd een volvo 740 diesel met 325 dkm op de teller als sinds ik deze auto hebt start deze(soms) moeizaam
soms start hij goed en soms moet de startmotor de motor tien keer rond draaien voor hij start ,het maakt niet uit of hij warm of koud is
de ene keer slaat hij direct aan en de andere keer duurt het erg lang voor hij aanslaat ,ik heb eerst maar een beurt gegeven filters olie en gloeibougies maar maakt geen verschil zou het een afsluit klep kunnen zijn of iets in die richting ? vind het zo raar dat het af en toe wel af en toe niet is , groeten volvo rijder
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Steve je kunt altijd even luisteren of de afsluiter op de pomp een teken van leven geeft als je het contact aan zet. Staat er wel spanning op de gloeiers en hoe ziet de zekering strip er uit (verfrommeld en in het midden tekenen van breuk) Succes.
Hey Punt,
bedankt voor je reactie
ik ben gaan kijken en de gloeiers krijgen wel stroom en de afsluiter klikt ook als het contact aan of uit gaat, Wat bedoel je met de zekering strip ? bedoel je het zekeringen kasje achter het asbakje ?
groeten steve
13 jaar
Ik bedoelde de gloeizekeringstrip. Spanning meten is EEN maar er gaat wel 100 amp door dus een voltmeter kan je op het verkeerde been zetten. Meet met een amp.tang hoeveel er gebruikt wordt !!!! 100amp koud tot 50 amp. in hete toestand.
Waar die zekering bij jouw wagen zit weet ik niet maar deze motoren zitten ook in VW T4. Vandaar . Succes.
Hey het was inderdaad te weinig spanning,naar de gloeibougies, doordat de puntjes van de gloeirelai waren ingebrand .ik heb er een nieuwe op gezet en het probleem is weg
Bedankt punt !!!
13 jaar
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Volvo 740 of stel zelf een nieuwe vraag.
13 jaar