auto slaat slecht aan na een tijdje ongeveer 1 uur stilstaan echter na een nacht stilstaan start ie veel beter en na even stilstaan ook o.k.. lpi injectors zijn niet lek en de benzinedrukregelaar is ook niet lek naar het spruitstuk. echter er komt wel een beetje benzinelucht uit de vacuumslang die van het spruitstuk na de benzinedrukregelaar toe loopt deze lucht komt uit het spruitstuk. de injectors zijn wel een beetje vochtig als je ze eruit haalt met de gallerij er aan echter alle 4. zou dit een oorzaak kunnen zijn of heeft iemand nog een ander idee
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Hallo
Het is bekend dat de gasinjectoren bij een lpi installatie kunnen lekken
Ik denk hierbij aan het langzaam leeg lopen van de gasleiding boven de injectoren door de gasinjectoren.
Hierbij vult het inlaatspruitstuk zich met gasmengsel en zorgt er voor bij het opnieuw starten van de motor dat er twee mengsels ingespoten worden omdat bij het starten altijd op benzine gestart wordt en later automatisch overgeschakeld wordt
Maar als ze zeker niet lekken? zou ik het eens proberen om hem uit te zetten na het rijden op benzine en dan weer eens proberen te starten ivm klacht
doet hij het nu wel goed dan weet ik zeker dat er een injector van de gasinstalatie lekt
dit is soms te meten door een co meter in het inlaatspruitstuk te hangen en kijken of es een verhoogt co is
ook kan het zijn dat de bezinedruk daald en de restdruk verdwijnt en starten onmogelijk maakt
en is je onderdruk klepje van je brandstofleiding niet lek?
ik hoor het wel gr hans
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Volvo 940 of stel zelf een nieuwe vraag.
16 jaar