close auto
close

Surf Advertentievrij op Problemcar.nl!

Geen afleiding meer, alleen de antwoorden die je zoekt. Word VIP en geniet van een volledig advertentievrije ervaring.

Word VIP voor slechts €1,99 per maand!

Word vip

Volvo 740: Stroomverlies

Bouwjaar: 1984, Brandstof: Benzine, Motorcode: B230E 1984

Mijn Battery Is Na Een Week Afgeladen .de Altonator Laad De Battery Wel Bij Maar Als De Auto Een Week Niet Rijd Is De Battery Plat.dan Zou Het Ergens Stroomverlies Zijn Maar Waar .de Battery Is 2 Maand Out.ik Heb Laatst Nieuwe Remschijven En Pompjes Laten Steken.en Sindsdien Heb Ik Ergens Stroomverlies.de Vab Is Zelfs Langst Geweest En Die Hebben Geen Stroomverlies Gemeten.ik Heb Zelf Ook Nog Een Paar Lampjes Vervangen Van Mijn Achterlicht.zou Het Daar Iets Mee Te Maken Hebben.kan Er Mij Iemand Helpen .de Vorige Keer Ben Ik Ook Geholpen Aub.

Geplaatst door

patlin128 (0)

al 17 jaar lid

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.

Reacties

Patrick de volgende keer geen hoofdletter bij ieder woord gebruiken want, het leest zo lastig.

Je verteld dat de VAB het stroomverlies heeft gemeten?
Wat is het stroomverlies? Voor de zekerheid nameten controleer ook de accu misschien is die toch defect.
Stroomverlies meten en zekering voor zekering er uit trekken tot de de stroom verlies binnen de waarde is.

Highway 670
badge

16 jaar

Voor je de oude accu verving geen probleem?
Ook een nieuwe accu kan een fabricage probleem hebben.

Maar eerst meten wat voor stroom er in rust loopt, aan paar (35 mA ) of zo is geen probleem, klokje etc neemt altijd iets.
Meet je echter meer als 100 mA dan is er wat loos.


Bedenk dat je ook na een paar uur de reststroom moet meten, er kan een ver bruiker zijn die pas na enige tijd stroom gaat trekken.

Cor1822 0
badge

16 jaar

ok ik zal eens zoeken en alles uittesten.de tweede battery is nieuw en uitgetest door de vab.en hij had ook met een stroomvelies toestel gemeten en alles was ok .dan zal ik nu eens een voor een de zekeringen uittesten .dank u voor de tip.ik zal wel iets laten weten maar ga nog eerst op reis daag

patlin128 0

16 jaar

ik heb de zekeringen uitgetest en er zijn er 2 van die meer dan 100mA geven .en die zijn van de automatische vergrendeling.hoe kan ik dit herstellen.

patlin128 0

16 jaar

Kijk toch al weer verder. Hoogtswaarschijnlijk zit het probleem nu in een van de motortjes.
Je hebt 2 zekeringen? beide van de centrale vergrendeling? Ik ken dit probleem niet maar wel van een 340 als je dan de stekker lostrekt van een van de motortjes is het probleem ook weg. Dan heb je de dader te pakken het zal na mijn idee links of rechts voor zijn. Dus bekleding er af zet de auto op slot met de deur open en trek de stekker los als het stroomverbruik daalt heb je het motortje te pakken.

Highway 670
badge

16 jaar

ik heb de stroom afgekopeld van het motortje aan de lingker kant van de duer en het probleem is opgelost.nu moet ik nog een nieuw motortje er in steken en dan afwachten.dank u

patlin128 0

16 jaar

nog een vraagje waar kan ik ergens oude volvos vinden waar ik stukken kan halen ik ben van antwerpen hoboken

patlin128 0

16 jaar

sloperij google Volvo740 club en zie mijn mail.

Highway 670
badge

16 jaar

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Volvo 740 of stel zelf een nieuwe vraag.