ik ben met mijn 264 bezig om te bouwen ik ben nu zover moter is goed .probleem nu met stuurhuis als ik motor laten draaien wordt stuurhuispomp veel te heet en komt rook uit oliepomp van stuurhuis nog iets hij draaid naat links vanzelf dus de druk van pomp wordt naar linker van stuurhuis geoffent . mijn conclusie is stuurhuis van ene kant verstopt kan de druk van pomp niet kwijt raken . wie kan me helpen is deze klus te repareren of eenandre stuurhuis zoeken dank je alvast groet van isma
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
De leidingen van pomp naar het stuurhuis zijn verkeerd aangesloten (persleiding en retourleiding omgewisseld).
volgens me kan niet een dikkeleiding met fijne draad past niet op ander en nogmaals een is dunne een dikke . maar zekerheid kijk ik nog een keer morgen , ik dacht iets met vertoping van leiding of vast geroest omdat lang stil gestaan wat denk je zelf dank je voor reahtie gr van isma
18 jaar
Verstopt kan natuurlijk ook, maar met verwisselde leidingen krijg je ook dit effect, maar als die niet los hebt gehad kan dat natuurlijk niet.
ik heb hem niet los gehad ,wat ik jou vertellen ik heb stuurhuis van 264 en pomp van 245 of een verschil zit ik weet niet ze zien zelfde uit ////
18 jaar
Pomp en stuurhuis, alletwee hetzelfde????
ik bedoel de oude pomp en nieuwe de pomp die voorheem zat en die ik nu gezet geen verschil
18 jaar
erg lang geleden,torsie staaf verkeerd afgesteld.
leiding links en rechts losmaken,lucht op aanvoer olie zetten,nu zo afstellen dat links en rechts gelijk zijn.
ondanks alle leidingen schoon geblazen blijft zelfde effect voordoen , als ik lucht in blasen gaat naar links sturen druk gaat naar links .als of de druk gaar niet in de rechte celinder .
18 jaar
afstellen tot het gelijk is
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Volvo 264 of stel zelf een nieuwe vraag.
18 jaar