Volvo 264 2006: stuurhuis defect

Bouwjaar: 2006, Brandstof: Diesel, Motorcode: d6

ik ben met mijn 264 bezig om te bouwen ik ben nu zover moter is goed .probleem nu met stuurhuis als ik motor laten draaien wordt stuurhuispomp veel te heet en komt rook uit oliepomp van stuurhuis nog iets hij draaid naat links vanzelf dus de druk van pomp wordt naar linker van stuurhuis geoffent . mijn conclusie is stuurhuis van ene kant verstopt kan de druk van pomp niet kwijt raken . wie kan me helpen is deze klus te repareren of eenandre stuurhuis zoeken dank je alvast groet van isma

isma

Geplaatst door isma (0) , lid sinds 17 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Volvo 264? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

9 Reacties

Volvo-Specialist (0) PRO, 17 jaar geleden

De leidingen van pomp naar het stuurhuis zijn verkeerd aangesloten (persleiding en retourleiding omgewisseld).

isma (0), 17 jaar geleden

volgens me kan niet een dikkeleiding met fijne draad past niet op ander en nogmaals een is dunne een dikke . maar zekerheid kijk ik nog een keer morgen , ik dacht iets met vertoping van leiding of vast geroest omdat lang stil gestaan wat denk je zelf dank je voor reahtie gr van isma

Volvo-Specialist (0) PRO, 17 jaar geleden

Verstopt kan natuurlijk ook, maar met verwisselde leidingen krijg je ook dit effect, maar als die niet los hebt gehad kan dat natuurlijk niet.

isma (0), 17 jaar geleden

ik heb hem niet los gehad ,wat ik jou vertellen ik heb stuurhuis van 264 en pomp van 245 of een verschil zit ik weet niet ze zien zelfde uit ////

Volvo-Specialist (0) PRO, 17 jaar geleden

Pomp en stuurhuis, alletwee hetzelfde????

isma (0), 17 jaar geleden

ik bedoel de oude pomp en nieuwe de pomp die voorheem zat en die ik nu gezet geen verschil

novita (0) PRO, 17 jaar geleden

erg lang geleden,torsie staaf verkeerd afgesteld.
leiding links en rechts losmaken,lucht op aanvoer olie zetten,nu zo afstellen dat links en rechts gelijk zijn.

isma (0), 17 jaar geleden

ondanks alle leidingen schoon geblazen blijft zelfde effect voordoen , als ik lucht in blasen gaat naar links sturen druk gaat naar links .als of de druk gaar niet in de rechte celinder .

novita (0) PRO, 17 jaar geleden

afstellen tot het gelijk is

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Volvo 264 of stel zelf een nieuwe vraag.