close
Word Nu Gratis Lid van Problemcar.nl! 🚗💡
👉 Waarom lid worden?
Gratis onbeperkt
topics openen en reageren.
Gratis advies van experts.
Help elkaar, leer van anderen en word onderdeel van dé auto-expert community.
💬 Samen staan we sterker in autotechniek!
Klik hieronder en word vandaag nog GRATIS lid!
Gratis lid worden
Plaats je probleem
account_circle
Login
Home
Forum
Bedrijvengids
Kennisbank
Lid worden
menu
login
search
Home
Forum
Bedrijvengids
Kennisbank
Lid worden
Plaats je probleem
add
svenhans
Type profiel:
Lid sinds:
18 jaar geleden
Aantal kilometers:
0
Laatste reacties
Laatste vragen
het was inderdaad de brandstofpomp. jammer eigenlijk dat bijna niemand een goede...
16 jaar geleden
ik heb nu dus geconstateerd dat die lucht uit de retour komt [een gigantische ho...
16 jaar geleden
hoe lang moet die er dan vanaf. ik heb hem er een half uur afgehad ; dan contact...
16 jaar geleden
o ja ik heb ook dat gaatje geboord in die e.r.g. klep gebrobeerd te resetten do...
16 jaar geleden
van daag de auto meegenomen naar de zaak ; weer 500m goed dan weer ong 1500m inh...
16 jaar geleden
hans bedankt voor je reactie, ik had dit ook al ergens op de site gelezen maar d...
16 jaar geleden
dirk alvast bedankt voor de tip ,ga het volgende week broberen want dan kan ik o...
16 jaar geleden
de aan sluitingen van het filter en de pomp zijn van die plastic snelkoppelingen...
16 jaar geleden
te laat moet zijn te laag
16 jaar geleden
[quote=dirk2269]rookt hij ook als hij slecht loopt[/quote] nee dirk dan rookt hi...
16 jaar geleden
[quote=dirk2269]lijkt me handig om naar de garage te gaan en niet zelf een slang...
16 jaar geleden
sorry dat ik zo laat reageer [maar ik moest de wagen uit laten lezen en wegens v...
16 jaar geleden
Ford Focus C-Max: lucht in brandstofleiding
het was inderdaad de brandstofpomp. jammer eigenlijk dat bijna niemand een goede...
16 jaar
geplaatst door svenhans (0)
Ford Focus C-Max: in houden
sorry dat ik zo laat reageer [maar ik moest de wagen uit laten lezen en wegens v...
16 jaar
geplaatst door svenhans (0)