Daf 400 Forum

Zoek & filter binnen 221.325 topics
4 topics gevonden | Pagina 1 van 1
  • Daf 400: daf 400 ldv geen remdruk achter
    Alvast bedankt we gaan dit opnieuw proberen volgorde wist ik wel weet niet of...
    chat_bubble_outline 2 reacties 10 jaar geleden geplaatst door vraagje (0)
  • Daf 400: Plaats chassisnummer DAF 400
    Hallo: Het chassisnummer staat inderdaad in de rechter instapbak. Tegen de acht...
    chat_bubble_outline 6 reacties 11 jaar geleden geplaatst door Laurenssmit (0)
  • Daf 400: onderdelen daf 400
    hallo. ik weet niet hoe ik dit bericht kan verwijderen. maar alle onderdelen zij...
    chat_bubble_outline 1 reacties 18 jaar geleden geplaatst door dre2378 (0)
  • Daf 400: Schema luchtvering.
    [quote=peterh8902]alleen jammer dat de oplossing niet wordt doorgegeven ......zo...
    chat_bubble_outline 8 reacties 18 jaar geleden geplaatst door Autocenter v.d.Wiel (0) PRO

DAF 400

De DAF 400 was een serie bestelwagens die in de periode 1985-1993 werd geproduceerd door het Nederlandse merk DAF. Het model werd geïntroduceerd als opvolger van de DAF 200-serie en was verkrijgbaar in verschillende varianten, waaronder bestelwagen, chassis-cabine en minibus.

De DAF 400 was voorzien van een voorwielaandrijving en een 2,5-liter diesel- of benzinemotor. De bestelwagens hadden een laadvermogen van 1000 tot 1600 kg en waren daarmee geschikt voor diverse transportdoeleinden.

Vanwege de betrouwbaarheid en duurzaamheid van de DAF 400 werd het model veel gebruikt door kleine bedrijven en lokale overheden. Hoewel de productie in 1993 werd gestopt, zijn er nog steeds veel exemplaren op de weg te vinden.

Modellen Daf