👉 Waarom lid worden?
Klik hieronder en word vandaag nog GRATIS lid!
Vandaag mijn 3 serie N47D20C opgehaald na kettingvervanging. Deze was helaas na op 256k aan vervanging toe, al was deze slechts 80k oud.
Bij het ophalen valt me allereerst op dat de motor iets meer schudt dan normaal.
Oliedop er af -> https://vm.tiktok.com/ZGdaUQyH7/
In mijn beleving hogere druk dan voorheen.
Carterventilatie wil ik nog gaan vervangen, dat is slechts een membraan.
Is dit te excessief of valt het mee?
Overigens na uitlezen krijg ik melding 29EB00. Verwijzende naar de EGR Koeler bypass die vast blijft zitten. Kan de egr hier mee te maken hebben? Verhoogt dit de druk in de motor?
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je BMW 3-serie of stel zelf een nieuwe vraag.