Hallo, ik hoop dat ik doormidden van deze post iets verder kom met mijn probleem.
Ik heb een probleem met de injectoren van mijn bmw e92.
De auto loopt niet goed, injectoren gedemonteerd bleek de injector van cilinder 2 verbrand te zijn ( geen injector houder aanwezig.) deze vervangen en een nieuwe houder besteld. Liep nog steeds niet goed. weer uitgelezen, nog steeds gaf hij aan overslag cilinder 1 en 2. Uiteindelijk bleek de bougie van cilinder 1 zwart te zijn dus daar ook een injector voor besteld. Daarna weer getest en weer loopt hij niet goed. Loopt heel even slecht en valt daarna weer uit. Weer de injectoren gedemonteerd blijkt de injector van cilinder 2 weer verbrand te zijn.
Nu is mijn vraag, kan dit aan de injector spanner liggen, wellicht een verkeerde nieuwe injector of moet ik me meer zorgen maken om zuigerveren, koppakking etc?
Auto heeft nu 270k gelopen
Ik hoop dat iemand hier mij op weg kan helpen.
Mvg Jari.
Geplaatst door Jarie92 (60) , lid sinds 1 week geleden
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor BMW 3-Serie? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je BMW 3-Serie of stel zelf een nieuwe vraag.
3 Reacties
Highway (135) PRO, 1 week geleden
Ik zou eens beginnen met de conditie van de motor. Eerst compressie meten en dan eventueel een lektest.
Highway (135) PRO, 1 week geleden
Nu kun je 2 dingen doen. Lek test of de kop eraf. Bij een lek test kun je achterhalen waar het probleem zit. Een zwarte bougie geeft een idee maar gokken doe je in het casino.
kaleido 1 (1680) PRO, 1 week geleden
Als de kop beschadigd is rond de injector en de verbranding kan tussen je houder en kop komen tja.