HALLO
WIJ HEBBEN EEN ALFA 156 1.8 16V TS STAAN.DEZE AUTO IS OP GAS/G3.
ALS DE AUTO START LOOPT HIJ OP 4 CILINDERS,ALS HIJ WARM IS LOOPT HIJ OP 3 CILINDERS,OP TOEREN IS HIJ PERFECT!WIJ HEBBEN DE BOBINES,LAMBDASONDE,BOUGIES,LUCHTMASSAMETER AL VERWISSELD,EN NOG STEEDS HETZELFDE PROBLEEM.HIJ IS AL BIJ DIVERSE DEALERS GEWEEST,EEN VOLGENS DE COMPUTER HEEFT HIJ GEEN STORINGEN.ER IS =/-12000KM GELEDEN EEN NIEUW ONDERBLOK INGEZET+EEN GEREVISEERDE CILINDERKOP!WIE WEET WAT DIT KAN ZIJN!!!
MET VRIENDELIJKE GROET
MICHEL BRASJEN
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Zuigt de motor niet ergens valselucht inlaatspruitstuk met een scheurtje of pakking kapot.
Kun je niks met uitlaatgas meting ontdekken dat het HC heel hoog is.
kleppen te strak.
Hans
Je zou eens kunnen kijken of het plunjertje van de nokkenasversteller niet blijft kleven.Deze zit onder de bedieningsmagneet in het inlaatspruitstuk.
Ik heb dit zelf al enkele keren meegemaakt,vooral na een motor-reparatie.(Er komen dan vuiltjes,splintertjes enz.tussn)
De stekker loshalen helpt niet;het is een mechanische storing.
Ook Hans
de bedrading naar de injectoren (stekker verbinding controleren)ik heb dit ook gehad.
19 jaar
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Alfa Romeo 156 of stel zelf een nieuwe vraag.
20 jaar