wie kan mij een duw in de goede richting geven met dit probleem .
het co is stationair 1.2 %
lamda 104
hc 600
o2 4
op toeren 2500 is dit een stuk beter maar haal de apk waarde dus niet
stationair klinkt het of dat de nokkenassen verkeert staan prutelt ook een beetje dan.
wie heeft dit wel eens meegemaakt met een direct ingespoten jts motor
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Uitlaat heel en niet lek? Die 4% O2 moet ergens vandaan komen.
Foutcodes al gelezen?
ja uitlaat is potdicht
uitgelezen met bosch kts en geen fout code
Dan ligt er een cylinder uit. Geen ontsteking of geen injectie.
nee de auto loop niet op 3 cil en trek goed
Hc is een beetje erg hoog Twin Spark? Katalysator defect?
het gaat hier niet om een twin spark maar een 2.0 jts
ik denk toch de katalysator
het kan best dat de katalysator stuk is maar waar komen dan die hooge hc en o2 vandaan dat duit toch
op een onvoledige verbranding denk ik
Laat de verstuivers eens testen, het zou zomaar kunnen dat je er een tussenhebt die slecht verneveld. Met voorgenoemde problemen als gevolg.
lang geduurd maar toch een oplossing, toch de katalysator stuk
ik weet niet wat voor zin het systeem eobd heeft wand voor en na de kat meten in actieve diagose was het goed in bank 1 en bank 2
en de motor mangements computer heeft het ook niet opgemerkt dus erg betrauwbaar is dit systeem niet
nog contact met bosch service gehad en deze heeft hier na div ondersteuning ook geen verklaring voor
div alfa deales gesproken maar de meeste weten niet een dat er een jts model op de markt is ?
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Alfa Romeo 156 of stel zelf een nieuwe vraag.
14 jaar