Wij zijn druk bezig met onze erkenning apk lichte voertuigen en het volgende valt me op:
Wat is dat spul duur, een koplamafstelapparaat 500+...hij is geen 1/3 waard. Co-roetmeters, 0-emissie, remmensteststraat, je praat snel over 15-20K voor een set.
Nu valt me op dat in Duitsland heel andere (lagere) prijzen gevraagd worden, helemaal 2e hands. Mijn vraag is: Is het een probleem, zijn er bepaald types toegelaten voor de Nederlandse APK volgens het NMI/RDW,? Kom ik in de problemen als ik zelf wat spullen haal en hier laat ijken/certificeren voor een jaar of gaat dat niet zonder meer? Zijn er sites waar je deze specifieke info kunt vinden, ik ben ze nog niet tegengekomen namelijk.
Bij voorbaat dank.
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Welcome in the real world.
Testapparatuur is inderdaad duur.
Ik denk dat je bij het NMI wel kunt opvragen welke type's van diverse meettoestellen er goedgekeurd zijn voor Nederland.
Gr.
Ik leef al even in de echte wereld hoor hahaha. Maar dat dat prijsverschil zo groot is begrijp ik (nog) niet .
14 jaar
Leef volledig met je mee . Maar als leveranciers aan alle regeltjes moeten voldoen die de rdw heeft gesteld aan het apparatuur dan word het gewoon duur en niet beter . Nou wil ik niet zeggen dat de kwaliteit niet goed is . Maar als de regelzucht wat minder kan . Dan kunnen de prijsen naar beneden
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Algemeen Overig of stel zelf een nieuwe vraag.
14 jaar