Hallo , als er een gat in een (plastieken) benzinetank is , bestaat er een produkt (of smelten) om dat te maken??Of bestaat er een firma die dat maakt..
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
ik denk dat er maar eens oplossing voor is,, tank vernieuwen,,
Vernieuwen, met een tank van de sloop of een nieuwe.
Bestaat er dan echt geen produkt??
hoe groot is het gat ik heb e neen keer een 8 mm gat gerepareerd door een bout erin te doen en vervolgens dicht smelten meet een soldeer bout een een plastic strip
dat is nu een paar jaar geleden maar hij rijd nog steeds
Moi,
Eigenlijk moet je er eerst achter komen van welk materiaal de tank gemaakt is, dan kan je gericht zoeken naar een oplossing.
Groet,
Bert
15 jaar
Wel eens over de juridische consequenties nagedacht?
Bij wie denk je dat de nabestaanden een claim neerleggen als het ding affikt?
juist
of je koopt een nieuwe dan weet je zeker dat je niet bang hoeft te zijn voor de claim maar je kan het altijd proberen te dichten
Je moet niet bang zijn voor een claim maar je moet als reparateur de verantwoordelijkheid nemen. De klant vertrouwt je op je kennis.
Ik kom auto's tegen waarbij reparaties zijn uitgevoerd die je doen schrikken.
Ook al wil de klant dat laten plaatsvinden, weiger zoiets of zorg voor een schriftelijke verklaring dat je nooit aansprakelijk kan worden gesteld voor evt gevolgschade.
Dit schrikt toch vaak de klant af. Wij zijn de specialisten en weten waar we mee bezig zijn. Toch?
Dat ben ik helemaal met je eens, als je van jezelf weet voor de volle 100% dat hij dicht is en vooral dicht blijft da vindt ik het geen probleem
ik heb nu 1 keer mee gemaakt en dat is ongeveer een 1.5 jaar geleden en hij is nog hartstikke dicht
maar ik snap je punt
Vroeger repareerden we die Opel Kadett tankjes ook altijd (roesten door bij de tankvulhals) en ik heb nog nooit een claim oid gehad. Natuurlijk kun je daar voor laten tekenen, maar dat is tegenwoordig met alles zo. Je bent overal verantwoordelijk voor en kun je eigenlijk niks meer doen omdat je een claim kunt krijgen.
Kom op jongens, niet te bang zijn hoor. Als er een gat in een tank zit en die krijg je dicht met een goede 2-componenten kit, en hij is lekdicht, gewoon doen!! Anders kun je zelfs geen wiel meer vastzetten zonder dat de klant erbij is en dat gaat toch wel erg ver.
Dus marc, gewoon eens bij een schadeherstelbedrijf of andere leverancier informeren nar een goede 2-componentenkit en als het gat niet te groot is zou ik er geen enkel probleem mee hebben om het zo op te lossen. Belangrijk is inderdaad de samenstelling van de kunststof tank, vandaar eens je licht opsteken bij een schadehersteller denk ik.
Siem
heel vriendelijk om mij op alles attent te maken , en mij te helpen..Maar mijn vraagske blijft onbeanbtwoordt....Welke 2 componenten colle kan ik eigenlijk gebruiken , want ben bij mijne leverancier geweest en gevraagd( loctite en wurth) maar vergeefs....Dus ???? welke colle ?? Nu hebben ze me gezegd , 2 componenten van novatio ?? Goed ?? grt Marc
wat jij bedoeld is de 2k kunstof waar je bumpers etc mee kunt repareren,dit is waanzinnig goed spul en als het uitgehard is ook nog eens sterk en kost ca 15,-. voor een patroon. gr john
Dat bedoelde ik ook John. Vandaar mijn advies eens bij een schadebedrijf te informeren marc wat ze daarvoor gebruiken. Zelf hebben we ziiets van Innotec, maar er zijn er ongetwijfeld meer.
Wat ik mis is de vermelding van de grootte van het gat.
De grootte van het gat is mede bepalend of het nog verantwoord is om de boel te "repareren".
Persoonlijk vind ik dit soort reparaties maar niks. Ook het verweer van Siem lijkt mij wat uit de tijd: Kadettjes stammen nog uit de tijd dat het woord "letselschadeadvocaat" nog uitgevonden moest worden en daarnaast: laten we eerlijk zijn, een reparatie aan een vulhals van een tank is niet te vergelijken met een reparatie van een gat in het onderste deel van een tank. Stellen dat je nog nooit een claim hebt gehad is ook een slechte raadgever. het zegt slechts iets over het verleden en NIETS over de kwaliteit van de reparatie.
Een kunststof tank willen repareren met een lapmiddel en ondertussen rent iedereen weg bij een brandende auto wanneer men weet dat er een LPG-tank in zit want LPG...?? Ooooo, GAS!!! ZOOOO gevaarlijk.....
Mensen zijn rare wezens en onkunde laat mensen rare dingen doen....
Maar laat een ieder zich eens afvragen: is een vloeistofdichte reparatie net zo sterk als de originele tank?
Blijft de reparatie NET ZO LANG drukbestendig als een niet gerepareerde tank?
Leuk discussievoer maar een ieder beslist maar wat hij/zij zelf wil. Wees echter dan ook zo eerlijk om bij verkoop van de auto de nieuwe eigenaar even te vertellen van die geweldig goedkope reparatie van de brandstoftank. Wie weet wordt hij NET zo enthousiast als de reparateur zelf.........!!??
"Wer gerne bastelt, kauft sich ein Trabi..."
15 jaar
Santa laat ook weer van zich horen, nu de Sint weer het land uit is, Haha.
ja de sint is weer weg maar de goedheiligman heeft mark misschien wel een patroon met 2k kunstof in de schoen gepropt om zijn tank te dichten [url=http://vrouwenpower.nl/smilies][img]http://vrouwenpower.nl/smilies/forumsmiley503.gif[/img][/url]
k zal t wel weer verkeerd benaderen
tank eraf
repareren
monteren
sh..
lek
dr af
nog een keer
als ik eenns de uren reken en de prijs??
is een sloop tank dan niet sneller
zekerder
goedkoper
kweenie hoor
k ben maar een simplicitie monteur
de vraag is of er iets bestaat om te repareren..nou daar heeft hij een antwoord op gehad. gr john
[quote=johndoornbosch]de vraag is of er iets bestaat om te repareren..nou daar heeft hij een antwoord op gehad. gr john[/quote]
Klopt. De rest is voorlopig bijzaak. Daarom: [img]http://www.comicguide.net/images/smilies...[/img]
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Algemeen Overig of stel zelf een nieuwe vraag.
15 jaar