Vraag me af hoe het kan dat een distributieriem altijd perfect blijft liggen op tandwielen en er niet afloopt . Iemand een idee.
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Algemeen Overig of stel zelf een nieuwe vraag.
Dat is niet zo moeilijk , als alles netjes in lijn loopt blijft het op zijn plek.
6 jaar