Audi A6: airco werkt niet

Bouwjaar: 2003, Brandstof: Diesel, Motorcode: avf

Wie weet een oplossing. mijn airco werkt niet, het lampje op de schakelaar (econ) waar je de airco mee
uit schakeld blijft altijd branden deze is niet meer aan of uit te zetten.
storingen uitgelezen. hoge druk zender onderbreking/plussluiting.
de druksensor heeft drie aansluitingen. op de electr. schemas`s staan allemaal sensoren met twee of
vier aansluitingen. ik heb op twee draden spanning staan en de ander is massa.
de ene draad zal de fan aansturen en de ander de pomp.
Voor ik onnodig onderdelen ga vervangen kan iemand mij advies geven.

BVD

BEASTY

Geplaatst door BEASTY (0) PRO , lid sinds 17 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Audi A6? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

6 Reacties

ricky (0) PRO, 16 jaar geleden

Staat me iets van bij dat als er te weinig koelmiddel in zit,het eco lampje ook niet uit te krijgen is,maar weet dit niet zeker.
Controleerd dit even,dan weet je wat meer.

Ricky,

BEASTY (0) PRO, 16 jaar geleden

Er zit voldoende koelmiddel in om goed te kunnen werken. deze heb ik al gemeten. druk is voldoende
maar toch bedankt voor je reactie.

sytze (0) PRO, 16 jaar geleden

Luchtspleet niet gewoon aan de grote kant? Vooral na een poosje niet gebruikt kunnen ze soms maar moeilijk in slaan de 1e keren. Wordt magneet koppeling wel bekrachtigd? Zo ja, help de koppeling eens met een latje o.i.d. tot ie wel inslaat.

Sytze

BEASTY (0) PRO, 16 jaar geleden

Deze pomp loopt altijd mee. er zit geen magneetkopping op.
wordt inwendig in en uit geschakelt.

sytze (0) PRO, 16 jaar geleden

Verklaar je eens nader! Hoe wordt de pomp dan aan en uit geschakeld. Zullen toch wel draden lopen naar pomp om te kunnen schakelen. Tenslotte heeft de auto de functie om op eco (uit) te staan.

Michielrc7825 (0) PRO, 16 jaar geleden

hoi sytze,

zal een koppelingsloze compressor zijn. die wordt aangestuurd door een electronisch gestuurd ventiel, meer of minder leveren van druk. Dat ventiel wordt met dutycycle aangestuurd. deze dingen zijn dus ook niet zo maar meer te meten of de compressor wel voldoende levert, voor controle moet de compressor extra aangestuurd worden zodat je de druk ziet varieren. en je raad het al, daar moet je dan eigenlijk weer een aparaat voor aanschaffen zoiets als dit http://www.unicorn-tools.nl/nederlands/m...

groeten michiel

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Audi A6 of stel zelf een nieuwe vraag.