👉 Waarom lid worden?
Klik hieronder en word vandaag nog GRATIS lid!
Hallo techneuten,
Heb hier een Audi A3 2.0TDI die na het nu kouder word slecht begint aan te slaan, 5-10sec en soms helemaal niet 20-30sec doorstarten voor dat hij aanslaat,als de auto binnen staat is het veel beter en soms helemaal goed.
tandempomp is vervangen(zwart diesel filter),PD ultrasoon gereinigd en getest bij bosch dienst met nw o-ringen,geen foutcode's,nw startmotor 2kw,bijna geen lucht in diesel systeem,pomp in tank werkt en is ook
schoongemaakt,distributietiming gecontroleerd.
De trukendoos is leeg, iemand ideeën hier over? wat er nu aan de hand is?
Ik wil nog niet geloven dat het aan de cil-kop ligt geen koelwater verlies.
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Werkt je Dashoard wel naar behoren, relais (dashboard) wil wel eens kuren vertonen waardoor de Audi niet wil aanslaan, is een Audi A3 euvel
Wanneer zijn je gloeibougies voor het laatst vervangen?
Heb je geen foutcodes?
Controleren: Brandstofdruk, Gloeibougies, Krukassensor, Voorgloei-installatie, Brandstofregulator, Hallsensor, Signaal op Verstuiver Units
Garagetools
Dashboard werkt naar behoren, gloeiers nog nooit vervangen (bij mij dan) maar geeft toch foutcode bij defect? oja..draadboom onder klepdeksel is ook vervangen ik heb wel het idee dat als hij wat langer gloeit het wel beter tot goed is,en geen foutcode's dus dan denk ik maar dat kruk en nok sensors ook goed zijn.
Ik weet dat je bij Mercedes in hun tester kan zien of kruk en nok sensor synchroon lopen met starten, weet niet of vag-com dit kan,kan een KTS dit? die hebben we op het werk.
11 jaar
Heb uiteindelijk de cilinderkop vervangen en het lijkt goed nu, drukte waarschijnlijk compressiegas de brandstofgallerij in via PD
10 jaar
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Audi A3 of stel zelf een nieuwe vraag.
11 jaar