close auto
close

Surf Advertentievrij op Problemcar.nl!

Geen afleiding meer, alleen de antwoorden die je zoekt. Word VIP en geniet van een volledig advertentievrije ervaring.

Word VIP voor slechts €1,99 per maand!

Word vip

Audi 80: centrale vergrendeling

Bouwjaar: 1990, Brandstof: Benzine, Motorcode: 1800

Hallo
ik ben in het bezit van een audi 80s 1990, met een probleem met de centrale vergredeling,
Het zit zo: als je de deur op slot doet gaat alles dicht(tot zover normaal) maar je hoort de pomp in de koffer een poos door draaien en als deze draait krijg je de deur ook niet meer open dus moet men wachten tot de pomp stilstaat en dan kan men pas open, nu is mijn vraag zit daar ergens mischien een tijd relai aan vast of zit dit in de pomp zelf

vr gr jan

Geplaatst door

jan5047 (0)
badge

al 22 jaar lid

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.

Reacties

Waarschijnlijk ergens een lekje waardoor de pomp moeite heeft genoeg onderdruk te creeeren. Kan een slangetje zijn of een vacuum-servo-tje bij 1 van de sloten. Bij mij was die van het kofferbakslot een keer lek; je hoorde deze duidelijk sissen.

80B4ever 0

14 jaar

Lekke vacuumdoos in een van de sloten. Goed luisteren dan hoor je hem lekken. Vaak het benzineklepje. Anders de leidingen bij de pomp een voor een los nemen en ff afdoppen. Dan weer testen en zo de juiste defecte vacuumdoos lokaliseren.

Ruud10657 0
badge

14 jaar

Als het pompje blijft brommen, betekent het dat er ergens een lucht lekkage is, vaak ook bij het doorvoerrubber van de carosserie / deur..

Je moet inderdaad even goed luisteren bij de portieren e.d. of je nergens lucht of gesis hoort op het moment dat het pompje loopt.

Gr Stefan

stefan84 0

14 jaar

ik denk toch dat het in het pomje zelf zit want als ik de uitgang/ingang van het pomje luchtdicht afstop draait hij nog een poos door ( inwendige lekage) ik zoek verder u hoort ervan gr jan

jan5047 0
badge

14 jaar

Oorzaak is inderdaad de pomp , er zit een membraam in wat dan weer een pennetje bediend, en aan dit pennetje zit een contactje wat de pomp bij voldoende druk uitschakeld, en dit contactje is gebroken dus daardoor blijft de pomp draaien,
Zal wel eens op de sloop rondeneuzen voor een andere pomp.
maar Stefan84 en Ruud10657 bedankt voor het meedenken
gr jan

jan5047 0
badge

14 jaar

pomp vervangen en alles werkt weer
gr jan

jan5047 0
badge

14 jaar

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Audi 80 of stel zelf een nieuwe vraag.