Hallo,
İk had een vraag voor de specialisten die mij eventueel op weg kan helpen. İk heb al maanden last van fluitend een klein beetje gierende geluid bij het rijden. Hoe harder ik rij en klein beetje naar links stuur hoe meer die geluid er is nou dacht ik van laat ik de auto even stil zetten en naar links voor bij me wiel luisteren en hoor ik het zelfde geluid als ik in de auto zit en aan het rijden ben nu zijn er paar zaken wat ik al heb aangepakt onder andere de multie riem spanner met v-snaar de kurkas poelie is nieuw de dynamo is nieuw maar toch kom ik er maar niet uit ik heb de stuurhuis laten controleren die was prima de dsg bak ook die was ook in orde de deur rubbers zien er goed uit weten jullie mischien wat het kan zijn ??
Groetjes
uur replyReageer
Remblokken en schijven zijn al vervangen ik heb de monteur ook naar de wielager laten kijken alles is in takt ik heb vandaag toevallig tijden het rijden stuur grendel los gehaald en van boven naar beneden geschoven geluid was minder dan 1 sec weg maar dan komt die weer maar aan de andere kant de monteur heeft het stuurhuis ook bekeken het zag er allemaal prima uit ik snap het gewoon niet
3 weken
Remblokken en schijven zijn al vervangen ik heb de monteur ook naar de wielager laten kijken alles is in takt ik heb vandaag toevallig tijden het rijden stuur grendel los gehaald en van boven naar beneden geschoven geluid was minder dan 1 sec weg maar dan komt die weer maar aan de andere kant de monteur heeft het stuurhuis ook bekeken het zag er allemaal prima uit ik snap het gewoon niet
3 weken
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Audi A6 of stel zelf een nieuwe vraag.
Remblokken en schijven niet versleten? Heb je wiellagerspeling?
3 weken