Audi AUDI 80: GALOPPEREND TOERENTAL

Bouwjaar: 1991

Toerental galloppeerd stationair motor code pp met electronische carburateur toerenvaratie +/- 1000 t/m wie heeft er een idee?

HM

Geplaatst door HM (0) PRO , lid sinds 22 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Audi 80? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

9 Reacties

dupl-u-6284-5dd147803faa3+rolle (0), 20 jaar geleden

als het gaat over de carb.pierburg ecotronic 2E-Ekan iku de waarden doorgeven die moeten gemeten worden op de drosselklappen-ansteller pierlootroland@hotmail.com

HM (0) PRO, 20 jaar geleden

het gaat inderdaad om een ecotronic, maar we hebben de complete carb. al gewisseld maar probleem blijft aanwezig wat wel opvalt is dat de chokeklep telkens open en dicht gaat .

albert177 (55) PRO, 20 jaar geleden

meet de spanning van de lambda-sensor eens, en let er op dat die spanning wel snel genoeg wisselt.deze regelt hoofdzakelijk het aansturen van de choke-klepversteller.succes

dupl-u-6284-5dd147803faa3+rolle (0), 20 jaar geleden

hetzelfde voorgehad,gasklepregelaar op de carburatormet membraamstang vervangen en probleem was opgelost.aan de fiche van de regelaar komen ertwee rubberen darmjes toe de linkse is voor beluchting de rechtse voor evakuiering op deze sluit u een onderdrukmeter aan en zuigt u 250 mB daarbij kontroleert u dat de membraamstang volledigingaat.wel eerst fiche eraf en 12v aansluiten(klem1-klem2+)

nijkamp (0) PRO, 20 jaar geleden

ZIT ER GENOEG KOELVLOEISTOF OP?

HM (0) PRO, 20 jaar geleden

Bedankt voor de reacties was inderdaad gasklepregelaar

Henkk (0), 16 jaar geleden

vraagje aan nijkamp,

ik zit ook met wat problemen met mijn 2e carb en mijn koelvloestof zit niet tot het max kan dit er voor zorgen dat de choke niet werkt??? want de slangen daar worden niet zo heet als de rest van de slangen

graag hoor ik van u.

gr henk

nijkamp (0) PRO, 16 jaar geleden

in het inlaat spruitsuk zit een koelwater kanaal hier zit een ruberen afdichtins ring in
door inwerking koelvloeistof en ouderdom
gaat deze uitzetten (slipt dicht)

inlaat pakking plus rubber ring vervangen

zo komt er weer genoeg koelvloeistof naar de carburateur (shoke gedeelte)

Henkk (0), 16 jaar geleden

ok hij word nu wel weer heet, alleen hij blijft nog hoog stationair lopen 2000 toeren. als ik kijk zit de klep links niet tegen de driepuntsdoos aan dus kan het dan de waxthermostaat zijn die dit veroorzaakt?

het rijd echt eritant!!!! ;)

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Audi 80 of stel zelf een nieuwe vraag.