is het vervangen van klepstoters bij deze auto eenvoudig te doen of heb je speciaal gereedschap nodig het is een 20 klepper
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Tikt er iets?? Contracteer Paul Kelder even, dat zijn namelijk meestal niet de klepstoters maar de vacuumpomp; en daar kan je via een truckje van buiten.
bremmer
een 2.3 motorcode NG bj 92 is geen 20 klepper.
Gr. paul
[quote=paulkelder]bremmer
een 2.3 motorcode NG bj 92 is geen 20 klepper.
Gr. paul[/quote]
Als het de stoters zijn scheelt hem dat toch weer mooi ruim 100.....
het is inderdaad een 10 klepper je hoort een tik vooral bij koude moter en laag toerental als je eenmaal opsnelheid ben is het weg en hoor je het alleen een enkele keer als je gas loslaat,heb er nu een toevoeging in de olie gedaan kijken of dat helpt.
dat van de vacuum pomp hoor je dat ook als die warm is?
mvrgr paul
17 jaar
[quote=bremmer]het is inderdaad een 10 klepper je hoort een tik vooral bij koude moter en laag toerental als je eenmaal opsnelheid ben is het weg en hoor je het alleen een enkele keer als je gas loslaat,heb er nu een toevoeging in de olie gedaan kijken of dat helpt.
dat van de vacuum pomp hoor je dat ook als die warm is?
mvrgr paul[/quote]
het probleem is juist de vacuümpomp, het zgn tikken heeft in dit geval niets met klepstoters te maken maar alles met de stift die de vacuümpomp bediend. harry noemde al eerder deze pomp. toch zonde van die toevoeging, zelfs lezen kan hier al geld besparen...[url=http://imageshack.us][img]http://img119.imageshack.us/img119/1806/...[/img][/url]
[b]lees ook dit draadje:[/b] http://www.problemcar.nl/viewtopic.php?i...
Gr. paul
[quote=bremmer]het is inderdaad een 10 klepper je hoort een tik vooral bij koude moter en laag toerental als je eenmaal opsnelheid ben is het weg en hoor je het alleen een enkele keer als je gas loslaat,heb er nu een toevoeging in de olie gedaan kijken of dat helpt.
dat van de vacuum pomp hoor je dat ook als die warm is?
mvrgr paul[/quote]
Niet als je het gas loslaat hoor, als je de rem bediend hebt, dan tikt ie even...... Is een overbekende kwaal van deze blokken. In het draadje dat paul aangeeft staat als het goed is de beschrijving hoe je de vacuumpomp omzeilt, dat werkt prima.
Als je de prijs van een nieuwe vacuumpomp hoort ga je achteruitstuiterend de glazen kooi van meneer audi dealer uit.... Middel van Paul Kelder werkt afdoende en is economisch zeer verantwoord.
de auto is niet van mijzelf maar ik zal het volgende week is gaan bekijken ook hoe dat moet met die bypass en nog even goed navraag bij hem doen over dat hij het bij het afremmen ook hoort
heb vanmiddag zelf even geluisterd toen hij warm was hoorde ik het een paar keer als ik een beetje gas gaf en had echt het idee dat het boven de laatste cilinder vandaan kwam
mvrgr paul
17 jaar
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Audi 80 of stel zelf een nieuwe vraag.
17 jaar