Ls,
De kachel zelf, of de aansluiting lekt behoorlijk. De koelvloeistof druppelde op het gaspedaal en uiteindelijk links en recht een natte bodem.
(tijdens het nog net thuiskomen behoorlijk wat stoom uit de ventilatieroosters! en wat hete koelvleistof op de rechtervoet).
Ik ga het console demonteren en de schade opnemen (wat ligt meer voor de hand? de kachet zelf of aansluitingen (slangen))
De hamvraag is nu: Als je de aan en afvoerslangen van en naar de kachel afknijpt, werkt het koelsysteem dan nog?
Dan kan ik namelijk zonder kachel (zonder lekkage) tijdelijk nog rijden.
m.vr.gr.
Gé
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Gé
Waarschijnlijk een lekke kachelradiator..je kan eventueel voor even de slangen beide demonteren ( die naar de kachelradiator lopen ) en er pijpje tussen zetten,zodat de kvs niet meer door de kachel circuleert.
Maar wel even de kvs op peil brengen natuurlijk.
Gr Stefan
Ls,
Ik heb het console gedemonteerd maar dat is nog niet genoeg!
Wat is de beste volgorde van werken (demonteren) om uiteindelijk de kachelradiator te demonteren??
m.vr.gr.
Gé
15 jaar
Stefan,
Het is de kachelradiator!
Ik heb de slangen omgeleid, de kvs circuleert niet meer er nu niet meer doorheen.
Bedankt voor de tip.
Blijft de vraag hoe de lekke kachelradiator uit te bouwen. Kan het bij dit type van boven af (onder de moterkap in de waterbak)??
Of moet (toch) ook het hele dasboord eruit?
Mijn "vraagbaak" So Wird's gemacht heeft hier net geen beschrijving van.
b.v.d.
m.vr.gr.
Gé
15 jaar
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Audi A6 of stel zelf een nieuwe vraag.
15 jaar