Ik heb mijn Audi A4 weggebracht omdat de moter schokte bij gasgeven. Nu blijkt;
versleten nokkenassen doordat een tandempomp brandstof is gaan lekken (bij de olie)
Naast de versleten nokkenassen zijn ook diverse filters en pompen aan vervanging toe.
De Audi delaer geeft aan zo'n 4.000,00 schade (materiaal en uren). Zij vinden dit ook niet kunnen en
De auto is iets meer dan 3 jaar oud en heeft 118.000 km gelopen.
Heeft iemand hier ervaring mee en heb ik geen recht op coulance?
Dit probleem is toch niet normaal voor zo'n auto (leeftijd, km)?
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Maarten
Ik vind het ook niet normaal, dit is vrij vlot.
Toch zul je er met de dealer uit moeten komen, wij hebben er op dit forum ook geen invloed op.
Gr. paul
150 dkm moet een auto en zeker een diesel probleemloos kunnen rijden en in dit geval in 3 jaar oud. Coulance en dan 100% zonder eigen bijdrage. Gewoon zoals Paul aangeeft dat je dit met je dealer er uit moet komen.
Ben benieuwd wat er uit komt (over Pon kan je je verbazen zowel in de positieve- als negatieve zin)!
14 jaar
De dealer geeft aan met PON in discussie te zijn over coulance (100.00 km is in dit soort gevallen vaak een critische grens...).
Zij hebben inmiddels aangeboden om de totale kosten te beperken tot 1.500,00.
Hierin zit uiteraard ook het vervangen van de distributieriem, waterpomp, en (bak)olie die bij de 120.000 km beurt toch aan de beurt zijn (?)
Verder heb ik aangegeven dat dan ook direct andere zaken als bijv. remblokken vervangen (die blijken aan vervanging toe te zijn) meegenomen worden voor die kosten. Dus direct de komende beurt combineren met deze grotere reparatie zodat ik voorlopig niet meer naar de dealer hoef.
Dit lijkt zo te lukken.
14 jaar
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Audi A4 of stel zelf een nieuwe vraag.
14 jaar