na aankoop bleef de temperatuur van de motor in de bebouwde kom op 90 graden staan echter op de autosnelweg bij 120 km viel de temperatuur terug naar 70 graden hebben de thermostaat vervangen nu loopt de temperatuur in de bebouwde kom na enige tijd op naar 105 graden en laat op de autosnelweg nog steeds vallen naar 70 graden echter springt de koeling fan niet aan als we stroom vanaf de accu rechtstreeks op de stekker van de koeling fan zetten springt deze aan thermoschakelaar vervangen zonder resultaat
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Is het systeem wel op de juiste wijze ontlucht?,voor ontluchting moet de linker kachelslang,die het dichts bij de accu zit,terug geschoven worden tot dat er een ontluchtings gaatje vrij komt.
Officieel moet er een verlengstukje op de koelmiddeltank geplaatst worden,maar je kan ook proberen de wagen aan de voorzijde iets te liften,het nivo van de ontluchtingsopening en de bovenzijde van het tankje is praktisch gelijk.
Is de zekering van de koelfan niet stuk?
Dit heeft het probleem niet opgelost
7 jaar
Als de temperatuur op de snelweg nog steeds daalt,dan koelt hij teveel,dit kan alleen maar door de thermostaat veroorzaakt worden,,,juiste type gemonteerd?
Dit dachten wij ook vandaar dat de thermostaat is vervangen Echter met de oude thermostaat bleef de temperatuur meter in de bebouwde kom op 90 graden staan en met de nieuwe thermostaat loopt deze op naar 105 graden. Daar de temperatuurmeter + 15 graden af wijkt zou dit inhouden dat de motor 90 graden wordt. Ik heb een grote fan en een koel fan onder de motorkap zitten. De grote fan draait constant daar deze door de distributieriem wordt aangedreven
7 jaar
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Audi A4 of stel zelf een nieuwe vraag.
7 jaar