close auto
close

Surf Advertentievrij op Problemcar.nl!

Geen afleiding meer, alleen de antwoorden die je zoekt. Word VIP en geniet van een volledig advertentievrije ervaring.

Word VIP voor slechts €1,99 per maand!

Word vip

Audi A4-Avant: niet trekken : foutcode 001027

Bouwjaar: 2007, Brandstof: Diesel, Motorcode: BRF - 2.0 TDI

foutcode 001027 Magneetklep uitlaatgasterugvoer (N18) onjuiste werking
P0403-000- - -

Deze auto is van 07/2007, mijn inziens valt dit nog onder waarborg, auto is altijd nar Audi geweest en heeft slechts 38.000 km

Geplaatst door

jhl (0)
badge

al 19 jaar lid

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.

Reacties

blijkbaar niet bekend, zal wagen naar dealer sturen

jhl 0
badge

15 jaar

zoals je zelf al zegt is het de Magneetklep uitlaatgasterugvoer

werking en kabels controleren op breuk

kabel die die van de egr klep afkomt volledig nagaan loopt verder in een plastiek omhulsel daar beginnen ze na verloop van tijd te schuuren

indien nodig de magneetklep vervangen

succes

CYBERBOB 0

15 jaar

enig idee waar die juist staat?

jhl 0
badge

15 jaar

de buis van de turbo volgen naar de EGR klep eventueel controleren op roet aanslag

maar wat is eigenlijk het probleem ??

wat doet de wagen of wat doet hij niet ?

graag wat meer uitleg

mvg

CYBERBOB 0

15 jaar

klant is bij dealer geweest. Veel "ambras" gemaakt, maar dealer lachte hem gewoon weg. Wie met audi rijdt moet kunnen betalen is de leuze. 200 euro betaald voor het vervangen van n18 klep. Indien luchtfilter moest vervangen worden nogmaals 100 euro extra. 2jaar waarborg is 2 jaar en GEEN DAG LANGER.
Sorry als dat de tegenhanger moet zijn van BMW en Mercedes................Daar gaan waarborgen tot 4 jaar zonder probleem bij erkende problemen.
Blijkbaar gaat de N18 regelmatig defekt maar wil met van geen tussenkomst weten.

jhl 0
badge

15 jaar

[quote=jhl]klant is bij dealer geweest. Veel "ambras" gemaakt, maar dealer lachte hem gewoon weg. Wie met audi rijdt moet kunnen betalen is de leuze. 200 euro betaald voor het vervangen van n18 klep. Indien luchtfilter moest vervangen worden nogmaals 100 euro extra. 2jaar waarborg is 2 jaar en GEEN DAG LANGER.
Sorry als dat de tegenhanger moet zijn van BMW en Mercedes................Daar gaan waarborgen tot 4 jaar zonder probleem bij erkende problemen.
Blijkbaar gaat de N18 regelmatig defekt maar wil met van geen tussenkomst weten.[/quote]
Is vaker zo ook met andere dingen.
Tijdje terug een Polo uit 2001 1.4 16V,was 100% garantie omdat de carterventilatie was bevroren en blok in puin gedraaid,maar een defecte turbo van 2006-2007 wat nu veel vaker voorkomt is 0.0 garantie,en kan zo nog wel ff doorgaan,vind et ook niet zoals het hoort te zijn

ricky 10
badge

15 jaar

En wat te denken van die turbo´s die bij de vleet kapot gaan ik krijg er stilaan een beetje een hekel aan, laatst weer een a6 met een oliepomp die het begeven had 3500euro kosten voordat het gemaakt was niks helemaal niks werd als coulance mee berekend, ze moeten bij audi zo goed doorgaan dan gaan ze de zelde kant op als renault en opel waar ze nu tijden van crisis er allemaal onderdoor gaan! Ze moeten kwaliteit materialen gebruiken de klant betaald er toch genoeg voor lijkt mij!!!

mvg seppe

snaponboy 0
badge

14 jaar

[quote=snaponboy]Ze moeten kwaliteit materialen gebruiken de klant betaald er toch genoeg voor lijkt mij!!!

mvg seppe[/quote]
Maar als eenmaal in de volksmond bekent is dat duitse auto's goed en degelijk zijn en met kwalitatief goede producten werken,dan raken ze dat niet zomaar kwijt.
Volgens mij kon je vroeger zeggen welk merk goed en betrouwbaar was,maar tegenwoordig moeten ze allemaal op de kosten letten,dus goedkopere materialen erin,of het nu een Audi is of een Fiat ze zullen alleen de zichtbare delen kwatitatief willen laten overkomen denk ik.

ricky 10
badge

14 jaar

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Audi A4 of stel zelf een nieuwe vraag.