deze auto shokt bij het overschakelen naar hogere versn,maar als je iets met je gas speeld dan kun je het aardig beinvloeden(wordt minder erg) als je met slippende koppeling schakeld is het zo goed als weg,als je flink door trekt heeft hij er ook niet zo'n last van.ik denk wel dat het met koude moter iets erger is.en moter loopt stationair iets onrustig ongeveer 900 tpm iets gas bij loopt ie wel mooi.
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Zou het niet zo kunnen zijn dat er een motorsteun kapot is, dat heb ik nl. gehad met een Golf II, die bonkte ook tijdens het schakelen.
dat denk ik zelf van niet,hij bonkt niet echt ,het is echt schokken,je voeld het ook erg in de versnellingspook
21 jaar
ik denk dat het in je koppeling zit dat komt nog al eens voor
koppeling heb ik ook aan zitten denken,die is al niet echt goed meer,moet hem toch vervangen ,jullie horen nog of dit het is geweest,evetuele andere tips zijn uiteraard nog welkom
21 jaar
problem verholpen,
het was het afstel mechanisme van de brandstofpomp,denk je ook niet aan als zo,n ding is gereviseerd.
maar ze vervangen dus niet altijd dit onderdeel bij revisie,omdat het te duur is, 720 euro.
ik heb hem overgens van een pomp van een a6 ,over laten zetten,bij buchli diesel harderwijk. moterloop weer als een zonnetje.
21 jaar
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Audi 80 of stel zelf een nieuwe vraag.
21 jaar