Gisteren had ik 's ochtends de automatische airco aan ivm vocht. Het regende pijpestelen.
Toen ik 's middags weg ging rook en stank naar een electrische sluiting.
Gelijk gestopt en contact uit.
Ik dacht eerst dat het van de relais en zekeringen kwam, maar dat was niet zo.
die dag rook je het nog wel een beetje.
S'avond nog even de auto gestart en toen kwam er vrij veel condens op de ruiten, door de ventilatie roosters.
vanochtend was alles normaal, ik heb hem expres op auto laten staan en na een tijdje ook op auto en eco.
Tevens zit er soms een storing in de richtingaanwijzers. Die blijven soms vast branden, clingnateur doet het dan niet. Toen ik dat probleem gistermiddag had deden de richtingaanwijzers de hele rit (40K) het niet.
vanochtend alles weer normaal.
Zou het een electische klep kunnen zijn of de airco?
Waar zit het relais van de gewone richtingaanwijzer? en hoe kom je daar bij?
Alvast bedankt voor de reacties
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
[quote=sauspasta]Gisteren had ik 's ochtends de automatische airco aan ivm vocht. Het regende pijpestelen.
Toen ik 's middags weg ging rook en stank naar een electrische sluiting.
Gelijk gestopt en contact uit.
Ik dacht eerst dat het van de relais en zekeringen kwam, maar dat was niet zo.
die dag rook je het nog wel een beetje.
S'avond nog even de auto gestart en toen kwam er vrij veel condens op de ruiten, door de ventilatie roosters.
vanochtend was alles normaal,[/quote]
Mist er ook koelvloeistof ?? (lek kachelradiateur)
Gr. paul
Ik heb eigenenlijk niet naar het koelvloeistof gekeken.
Daar rook het niet naar. Ik ken dat van mijn golf2.
Het rook naar een electische sluiting of verbrand plastik tevens was er rook.
gr Niels
16 jaar
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Audi A4 of stel zelf een nieuwe vraag.
16 jaar