De wagen heb ik sins 3 jaar in bijn bezit. Toen ik hem kocht heb ik ondervonden dat de verwarming na een 30min niet meer warm blaasde.
Nu heb ik de laatste 3 maanden een probleem, dat de wagen 1 dag stilstaat de battery leeg is.
De battery heb ik ondertussen vervangen door een nieuwe , maar ik blijf het probleem houden. Als de motor draaid, laad de battery tot 14.5 volt bij.
Nu heb ik hier en daar eens op site's rondgekeken, en zou het probleem zich voordoen in de verwarming van de wagen.
Er zou een sensor inzitten met een aantal pinnetjes op, en dat zou wel eens de oorzaak kunnen zijn van mijn probleem.
[img]http://i82.photobucket.com/albums/j272/r...[/img]
Is er iemand die mij hier een antwoord kan opgeven om dit probleem op te lossen.
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
De accu kan wel leeglopen door een kapotte kachelweerstand maar heeft niets te maken met het wel of niet warm worden van de kachel. Alleen met de snelheid van de kachelmotor.
gr Martin
[quote=GJBAutos]De accu kan wel leeglopen door een kapotte kachelweerstand maar heeft niets te maken met het wel of niet warm worden van de kachel. Alleen met de snelheid van de kachelmotor.
gr Martin[/quote]
Ik kon ook al moeilijk geloven dat het één met het ander zou te maken hebben.
Om zeker te zijn dat het de weestand is, is het dan mogelijk dat ik die weerstand uittrek, en de wagen een dag laten staan voor te kijken of ze plat is?
THX Martin
14 jaar
Meten meten dat is het enige om erachter te komen zet een amp meter tussen de accu en kijk hoeveel amp hij trekt, trek de zekeringen er 1 voor 1 uit en kijk in welke kring de boosdoener zit
succes
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je BMW 3-serie of stel zelf een nieuwe vraag.
14 jaar