mijn probleem met een schokkende motor is opgelost , Stefan , martin en Bayern S; hebben me in de goede richting gestuurd .Als foutmelding gaf hij aan , nokkenascensor en krukascensor . Beide vervangen , maar er zat nog een addertje onder het gras .Bij het vervangen van de krukascensor , ben ik tot de ontdekking gekomen dat mijn aansluitstuk van mijn bovenste radiatorslang aan de motor aan de bovenzijde bij warm worden af en toe een druppeltje verloor . Dit liep dan langs mijn kabeltje , of viel op mijn vliegwiel , waardoor het vervolgens op mijn censor terechtkwam en die snokken veroorzaakte . Vandaar dat het ook zo afwisselend was , en enkel bij warme motor . Dan was het wachten op de volgende druppel , en dit kon soms een dag , soms 5 dagen duren .Dus je ziet maar wat een enkel druppeltje kan veroorzaken als het juist op de verkeerde plaats terechtkomt .De auto kan dit ook doen als uw waterpomp lekt , de koelvloeistof valt dan op uw wiel , waardoor het tegen de censor gegooid wordt om dezelfde fout te geven . Maar doordat het wiel zo snel ronddraaitwas deze zo goed als droog zodat ik de link niet kon maken met het probleem .Maar enfin , ik ben opgelucht dat ik eindelijk weer normaal kan rijden , en dan bolt zo een 6cilinder toch weer zalig .Bedankt langs deze weg voor uw hulp , Jean-pol
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
en succes verder met je auto!
Stefan
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je BMW Overig of stel zelf een nieuwe vraag.
18 jaar