ik ben een bmw e36 sedan om aan het bouwen tot rallywagen. Nu kom ik op een probleem ik moet de hele kabelboom weghalen. Mijn benzine pompen moet ik via een schakelaar bedienen. Nu weet ik niet of mijn 2 benzine pompen allebei samen draaien. dient de ene voor de reserve tank ofzo??? of werken ze altijd samen?
groetjes
Geplaatst door brambod (0) , lid sinds 14 jaar geleden
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor BMW 3-serie? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je BMW 3-serie of stel zelf een nieuwe vraag.
7 Reacties
GJBAutos (0) PRO, 14 jaar geleden
Er zit maar 1 pomp op, wel 2 vlotters.
gr Martin
brambod (0), 14 jaar geleden
ok maar die vlotter hebben dan toch ook een electrisch contact hoe moet ik die dat aan sluiten? want de kabelboom moet weg en de pomp aan welke kant zit die?
groetjes
GJBAutos (0) PRO, 14 jaar geleden
Wat voor rally wagen wordt dat? Moet je dan niet een aparte tank hebben?
Volgens mij gaan die vlotters apart naar voren toe naar het dashboard. Is niet zo moeilijk uit te vogelen omdat BMW vrij consequent is met de kleurcodering. Als je alles toch loshaald kun je ze zo terug vinden.
gr Martin
brambod (0), 14 jaar geleden
okj bedankt ik rij maar regionaal dan mag met originele tank gereden worden
stefan84 (0), 14 jaar geleden
Ik dacht dat rechts de vlotter zit en in de linkerhelft de pomp..
Heb je inderdaad zo gezien..
Gr Stefan
brambod (0), 14 jaar geleden
[quote=stefan84]Ik dacht dat rechts de vlotter zit en in de linkerhelft de pomp..
Heb je inderdaad zo gezien..
Gr Stefan[/quote]
a ok dus kan ik de vlotter gewoon weglaten? en de pomp rechtstreeks via de schakelaar aansluiten
GJBAutos (0) PRO, 14 jaar geleden
Nou volgens mij zit de pomp aan de rechterhelft. Tenminste aan de bijrijders kant. En ja je kunt gewoon de pomp aansluiten maar als je 1 van de vlotters niet aansluit weet je nooit hoeveel brandstof erin zit. Ik zou gewoon de orginele kabelboom houden en alles wat ik niet wil gebruiken eraf/uit halen. Zo kun je alle orginele stekkers blijven gebruiken zonder allerlei verbindings stukken en blijft de kabelboom ook zo licht mogelijk. Heb ik toen ook gedaan bij onze circuit racer en dat scheelt toch weer een paar kilo.
gr Martin