hallo mensen
ik heb een bmw 320d uit 99
het volgende probleem heb ik:
de auto rijdt op zich goed alleen na 5 minuten schiet hij in zijn noodloop, dan komt hij in elke versnelling niet boven de 2500 toeren.
Ik heb al verschillende onderdelen vervangen
waaronder: de brandstofpomp, luchtmassameter (2 keer zelfs)en geprogrammeerd bij de dealer
toerentalsensor, laadrukklep,brandstoffilter, luchtfilter.
Aleen de turbo nog niet vervangen omdat de dealer zegt dat hij goed is.
Bij het uitlezen bij de dealer geeft hij gewoon geen storing aan in de computer, dus de dealer weet het ook niet meer,
contact gehad met BMW duitsland en bosch, maar nog steeds niks.
Als hij in zijn noodloop zit en je zet de motor even uit, dan is tie weer ok,
maar na een tijdje komt de noodloop weer terug.
wie weet raad , ik zit al 5 maanden zonder auto.
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Zit de kat niet verstopt? Dan kan hij zijn druk niet kwijt en vliegt in noodloop.
Turbo die vast gaat zitten geeft niet altijd een foutkode, dus dat uitlezen geeft daar geen uitsluitsel over.
Ik heb een middel om zonder demontage je turbo te reinigen. Goeie ervaring mee met VW, maar zie in je profiel dat je helemaal in Barendrecht woont en wij zitten in het "hoge Noorden" dus dat is wel erg ver weg voor een test of het bij jou helpt. En garanties kan ik ook niet geven natuurlijk.
Maar hoe kun je nou 5 maanden zonder auto zitten??
beste siem
bedankt voor het reageren,
alseerste in october ging mijn brandstofpomp kapot, en daarna begon hij in te houden.
je kunt er niet normaal mee rijden
want je moet heel snel schakelen anders kom je niet voorruit.
de kat hebebn ze niet naargekeken, maar kan dat opeens spontaan kapot gaan?
en dat middel dat je hebt kan je dat voor mij niet verzenden onder rembours of zo aub
alvast bedankt
18 jaar
Als de problemen zijn ontstaan na het vervangen van de pomp, begin ik eerst toch aan de pomp te denken. Is dat een gebruikte geweest of een nieuwe? En zit die wel goed gemonteerd, want dat schijnt nogal complex te zijn. Opsturen gaat niet want de procedure moet gecontroleerd gedaan worden.
hoi
de pomp was nieuw, ze hebben zelfs 2 keer de pomp vervangen omdat ze twijfelden of de pomp die ze gebruilt hadden wellicht ook niet stuk was, maar dat was tevergeefs.
Vandaag heb ik de auto terug gekregen, ze zeiden tegen mij dat ze alle sgeprobeerd hadden, maar dat er geen fouten waren opgeslagen,
Het enige wat volgens hun nog de oorzaak kon zijn is de ECU.
Is dit waarschijnlijk ?
18 jaar
www.advanced-engineering.nl vraag het hier eens! misschien dat deze specialisten je verder kunnen helpen
18 jaar
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je BMW 3-serie of stel zelf een nieuwe vraag.
18 jaar