close auto
close

Surf Advertentievrij op Problemcar.nl!

Geen afleiding meer, alleen de antwoorden die je zoekt. Word VIP en geniet van een volledig advertentievrije ervaring.

Word VIP voor slechts €1,99 per maand!

Word vip

BMW 3-Serie: Cabriodak niet goed open

Bouwjaar: 2000, Motorcode: 2.5

Hallo allemaal,

Ik ben een trotse bmw eigenaar. Maar Ik heb een probleem met mijn cabriodak.
Nou zit het zo dat het dak altijd netjes electrisch open dicht ging. Sinds een tijdje is het zo dat als ik op de knop druk om het dak te openen, gaat die open maar op het einde als die hoort te verdwijnen achter die klep dan stopt die en zakt die als het ware heel rustig weg en dan sluit die klep niet, totdat ik een stukje ga rijden dan vergrendelt die. Maar als ik het dak weer wil dicht maken dan reageert de " dichtknop" totaal niet. Heeft iemand ervaring hiermee??

Mvg

At

Geplaatst door

Atbmw (0)

al 11 jaar lid

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.

Reacties

Zit er nog genoeg vloeistof in?

TheGenerator 0
badge

11 jaar

[quote=TheGenerator]Zit er nog genoeg vloeistof in?[/quote]
Sowieso bedankt voor je reactie. Ik heb geen idee waar je zoiets kunt checken. Kun je dat even uitleggen?

Alvast bedankt

Atbmw 0

11 jaar

De motor zit linksachter in de kofferbak.
Controleren het niveau met de cabrio dak dicht

TheGenerator 0
badge

11 jaar

[quote=TheGenerator]De motor zit linksachter in de kofferbak.
Controleren het niveau met de cabrio dak dicht[/quote]
Heb dit vandaag gecontroleerd, en blijkt gwn dat het in orde is. Met dak open is die zo goed als vol en met dak dicht is er hooguit een kwart weg. Kan het niks met de zekeringen te maken hebben??

Alvast bedankt

Atbmw 0

11 jaar

Lees anders ff het storingsgeheugen uit.

TheGenerator 0
badge

11 jaar

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je BMW 3-serie of stel zelf een nieuwe vraag.