BMW 3-Serie: celinderkop vervangen

Bouwjaar: 1994, Brandstof: Benzine, Motorcode: 318i

hey mede sleutelaars

ben bezig aan het opknappen van een bmw e36 cabrio nu was ze bijna klaar stoot ik op een ander probleem cilinderkop paking er komt druk in men koelsysteem dus rijden nog even uitstellen

wie kan me helpen heb mijn cilinderkop gedemonteerd wegens kapote koppakking
maar nu blijkt dat de cilinderkop ook ni goe meer is ik heb een andere maar nu ben ik mijn merktekens kwijt die op men vorige waren afgetekend nu heb ik wel een blokeerpen voor de krukas goed te zeten maar tweifel nu aan de nokken as ben al lang vant school en weet ni goe hoe de kleppen moeten staaner staat wel een pijltje op het tandwiel maar vind niks trug op de kop zelf naar welke kant moet het pijltje dan wijzen de pistons op bovenste dode punt maar piston 1en4 wil dit dan zegeen van pistons 1en 4 op tuimelen moeten staan wie wil men geheugen even opfrissen aub alvast bedankt gr kevin

kevinP

Geplaatst door kevinP (0) , lid sinds 10 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor BMW 3-serie? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

3 Reacties

Einstein Brain (0) PRO, 10 jaar geleden

Juiste afstelling nokkenas, moet gebeuren met speciaal gereedschap dat over vierkant pasvlak op de nokkenas schuift !

kevinP (0), 10 jaar geleden

ok bedankt maar met het pijltje naar boven
dat op het tandwieltje staat mvg

kevinP (0), 10 jaar geleden

hey alvast bedankt de auto draait trug wel is waar zonder speciaal gereedschap enkel met de crukas te blokeren met een pen en het pijltje op het nokkenas tandwiel moet in het midden naar boven van de nokkenas staan ( kan je chekken met een schuifmaat ) ainstein brain alvast bedankt voor de reactie

gr kevin

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je BMW 3-serie of stel zelf een nieuwe vraag.