Motor komt langzaam op toeren en boven de 2500 toeren levert hij volle vermogen?
Hij rookt ook erg zwart. heb egr al gecontroleert. Is in orde.
LMM vermoed ik niet dat het is. Reageert goed met meten
Heb meer idee van wervelklepjes in inlaatkanaal. Is de turbo variabel?? Dan zou dat ok nog een optie zijn.
iemand nog suggesties?
mvg Arie
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Staan er ook storingen in het geheugen ? Zo ja, welke ?
Gr Stefan
Volgens mij is het een gewone normale turbo zonder variabele schoepen..
Onderdeel nummer : 11657790994
15 jaar
Stond wel storing in omtrend de EGR klep en kapotte gloeier van 4e cillinder. Maar komen geen van beide terug.
Als deze motor de 150pk versie is dan heeft hij wel een turbo met variabele schoepen.
Wat voor een waardes gev he gemeten op de LMM?
gr Martin
We gebruiken KTS.
Stationair gemeten met warme motor rond 280 kg/h (gelijk aan nominale waarde)
Kun je ook voltages uitlezen?
gr Martin
met scoop gemeten:
contact aan: 0.9 V
Stationair. gemiddeld 1 V
Gas geven max piek van 4,5 V
op klem 5 van lmm
Stationair zou tussen 1,5 V en 2 V moeten liggen..
zou het dan toch.... lmm zijn?
Lmm gereinigd boel weer meten:
stationair is nu 2,2 Volt
Auto trekt nu wel goed.
even afwachten
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je BMW 3-serie of stel zelf een nieuwe vraag.
15 jaar