Motor komt langzaam op toeren en boven de 2500 toeren levert hij volle vermogen?
Hij rookt ook erg zwart. heb egr al gecontroleert. Is in orde.
LMM vermoed ik niet dat het is. Reageert goed met meten
Heb meer idee van wervelklepjes in inlaatkanaal. Is de turbo variabel?? Dan zou dat ok nog een optie zijn.
iemand nog suggesties?
mvg Arie
Geplaatst door SciroccoGT (0) PRO , lid sinds 17 jaar geleden
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor BMW 3-serie? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je BMW 3-serie of stel zelf een nieuwe vraag.
8 Reacties
stefan84 (0), 14 jaar geleden
Staan er ook storingen in het geheugen ? Zo ja, welke ?
Gr Stefan
stefan84 (0), 14 jaar geleden
Volgens mij is het een gewone normale turbo zonder variabele schoepen..
Onderdeel nummer : 11657790994
SciroccoGT (0) PRO, 14 jaar geleden
Stond wel storing in omtrend de EGR klep en kapotte gloeier van 4e cillinder. Maar komen geen van beide terug.
GJBAutos (0) PRO, 14 jaar geleden
Als deze motor de 150pk versie is dan heeft hij wel een turbo met variabele schoepen.
Wat voor een waardes gev he gemeten op de LMM?
gr Martin
SciroccoGT (0) PRO, 14 jaar geleden
We gebruiken KTS.
Stationair gemeten met warme motor rond 280 kg/h (gelijk aan nominale waarde)
GJBAutos (0) PRO, 14 jaar geleden
Kun je ook voltages uitlezen?
gr Martin
SciroccoGT (0) PRO, 14 jaar geleden
met scoop gemeten:
contact aan: 0.9 V
Stationair. gemiddeld 1 V
Gas geven max piek van 4,5 V
op klem 5 van lmm
Stationair zou tussen 1,5 V en 2 V moeten liggen..
zou het dan toch.... lmm zijn?
SciroccoGT (0) PRO, 14 jaar geleden
Lmm gereinigd boel weer meten:
stationair is nu 2,2 Volt
Auto trekt nu wel goed.
even afwachten