Goeiedag techneuten.
In mijn BMW is de voetenruimte drijfnat! Het ziet eruit als regenwater..
Mijn wielkast is pas nog gelast dus dat kan het niet zijn en bij de moter blijven alle vloeistoffen netjes op peil!
Ik heb een schuifkanteldak maar die is waterdicht (ik zie iig geen lekkagesporen op het plafonnetje.
Wat zou het verder nog kunnen wezen??????
Verder heb ik een stroomstoring in zekering 21 (radio, boardcomputer en interieur verlichting).
Als het vochtig weer is gaat mijn radio en mijn check-control vanzelf aan zonder sleutel in het contact en na verloop van 5 minuten gaat mijn contact aan....!?(zwakjes maar dan gaat ie bijv wel voorgloeien enz)
Dit probleem is voorbij als je zekering 21 eruit haalt maar dan heb je het probleem alleen nog bij de accesoire-stand (dat het contact zwakjes aangaat)
Het contactslot is vervangen. misschien zekeringkast??
Wie kan mij raad geven want het is nu echt een rampenwagen, verders wel goed wagentje hoor maar veel gelazer mee...
Alvast bedankt
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Oja en heeft iemand nog een electrisch schema of iets dergelijks van vanaf zekering 21, of van de check-control??
Alvast bedankt
Beste Geert
Het regenwater in je auto komt hoogst waarschijnlijk binnen via je kachel huis die weer is verbonden aan de parravan het gedeelte waar je kachelmotor zit
Als je de motorkap opent en je kijkt van voor af naar de auto zie je het schutbord in het schutbord zit een haakse rubberen doorvoer met aan de noderkant een rubber flapje deze zit heel vaak verstopt rustig met een draadje doorprikken en al het vuil wat er voor zit verweideren dan kan het water niveau niet meer stijgen en dus ook niet meer door je kachel huis naar binnen lopen.
Punt 2 moet ik me nog even in verdiepen al ik wat weet meld ik je dit
Succes Ron
15 jaar
Lees het volgende topic eens door, misschien staat de oplossing voor jouw probleem er ook tussen.
http://www.problemcar.nl/viewtopic.php?i...
15 jaar
en ???
15 jaar
[quote=vrouweneeltje1]en ???[/quote]
Geert melde dit probleem in 2005!!
15 jaar
Tsja.....
Dat is al ff geleden ja.
15 jaar
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je BMW 3-serie of stel zelf een nieuwe vraag.
18 jaar