HALLO GISTEREN WIL IK MIJN AUTO STARTEN MAAR HET BLIJKT DAT ALLE VIER CILINDER KRIJGEN TE VEEL BENZINE TOEN HEB IK MIJN VERSTUIVERS ER UIT GEHAALD EN PROBEERT DE MOTOR TE DRAAIEN ZIE IK DAT ALLE VIER VERSTUIVER DIE SPUIT TEGELIJKETIJD HET GAAT NIET ALS VOLG ORDER VAN EEN DRIE VIER NAAR TWEE
EN ALLE VIER CILINDER IN EEN KORTE TIJD VUL ZE MET BENZINE
IEMAND HEEFT ME GEZEGD DAT DE REGELEENHEID KAPOT IS MAAR IK HEB HET ER UIT GEHAALD EN OP EEN ANDERE AUTO GEPROBEERT MAAR HET BLIJKT DAT HET IN ORDE IS
WIE KAN ME HELPEN?
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Deze motor spuit ook niet in volgens de ontstekingsvolgorde.
Er word voor de inlaat klep ingespoten dus het maakt niet zoveel uit wanneer dat gebeurd.
Misschien is de temp.zender kapot waardoor er te veel word ingespoten.
Hans
Je koude start injektor kan ook open blijven staan. Zo verzuip je motor ook.
L-Jetronic heeft in totaal 5 injektorren, waaronder 1 koude start injektor en 4 injetorren om de cilinders van brandstof te voorzien.
Groetjes
Astra Rijder
19 jaar
Zoals je omschrijft, betekent dat het hele systeem goed werkt,kijk wat jij eerst zei dat er een volgorde moest zijn zoals bij de ontsteking maar die is er bij een diesel en bij een direct ingespoten benzine-motor. Bij jou zit er een systeem die voor de inlaatkleppen spuit.
hallo het probleem is opgelost het was het drukregelateur, en de temperatuur tijd sensor die twee die was kapot.
bedankt,groetje
urvin
19 jaar
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je BMW 3-serie of stel zelf een nieuwe vraag.
19 jaar