auto
close

Word Nu Gratis Lid van Problemcar.nl! 🚗💡

👉 Waarom lid worden?

Klik hieronder en word vandaag nog GRATIS lid!

Gratis lid worden

BMW 3-Serie: loopt op 5 ipv 6 cylinders

Bouwjaar: 1996, Brandstof: Benzine, Motorcode: 320i

ontsteking en bougie's zijn goed ,het gekke is dat eerst de 1e cylinder niet mee draaid en nu de 3e
auto geeft heeeel veel rook uit de uitlaat wie weet wat er loos is

Geplaatst door

marsan (0)

al 17 jaar lid

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.

Reacties

bobines?

320 0

17 jaar

die zijn ook goed

marsan 0

17 jaar

vacuumlek inlaat spruitstuk?

320 0

17 jaar

kan het probleem zich dan verplaatsen van cylinder 1 naar 3
eerst was bougie 1 verschrikkelijk zwart en toen 3 van de koplampen af gezien dan

marsan 0

17 jaar

rijd de auto op toeren verder wel goed?

320 0

17 jaar

hij rijd verder wel goed maar trilt stationair erg en als je gas geeft loopt hij niet helemaal zuiver,roken doet hij heel erg

marsan 0

17 jaar

kleur uitlaatrook? koelvloeistofverbruik?

320 0

17 jaar

geen vloeistof verbruik,kleur rook wit grijs

marsan 0

17 jaar

probeer eens met gasdetector of iets dergelijks rond de inlaat of je sporen van vacuumlekkage vindt

320 0

17 jaar

klinkt toch een beetje als je koppakking

BMWWillem 0

17 jaar

koppakking zou heel goed kunnen en daar zal de wit grijze rook op duiden.daar zijn deze motoren gevoelig voor.

hoe is je rijstijl eigenlijk ?

hoe heb je de bobine's gecontroleerd dan ?

dat trillen zou komen door die onzuivere verbranding!en daarom ook die rook!

verlies je koelvloeistof ? en kijk eens of je slangen hard worden ( van de druk ) deze wat naar de radiator lopen.

Stefan

stefan84 0

17 jaar

koppakkingen gaan nooit kapot, zal wel een scheur in je kop zitten
merk je als je slangen ook keihard zijn

mark7275 0

17 jaar

als de slangen hard worden wil niet zeggen dat de kop gescheurt is!

heb er al genoeg gezien waar de pakking van kapot was,en dit gebeurt wel degelijk vaker..

Stefan

stefan84 0

17 jaar

heb het meegemaakt dat een injector blijft plakken, na het wisselen van de injector naar een andere cillinder was het probleem over, waarschijnlijk heeft hij dus even vastgezeten. dus even wisselen is het proberen waard. sterkte.

alfons262 0
badge

17 jaar

er zat een gaatje in 3e zuiger en het membraam was niet goed,nu een nieuwe motor zoeken

marsan 0

17 jaar

heb je nooit last gehad van inhouden op hogere snelheid ?

welk membraam bedoel je eigenlijk ? volgens mij heeft deze motor helemaal geen membraam!

op marktplaats staan motoren genoeg en voor een paar honderd euri heb je er weer ene..

bij een revisie bedrijf natuurlijk ook,alleen betaal je dan ietsje meer.

Stefan

stefan84 0

17 jaar

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je BMW 3-serie of stel zelf een nieuwe vraag.