BMW 3-Serie: loopt op 5 ipv 6 cylinders

Bouwjaar: 1996, Brandstof: Benzine, Motorcode: 320i

ontsteking en bougie's zijn goed ,het gekke is dat eerst de 1e cylinder niet mee draaid en nu de 3e
auto geeft heeeel veel rook uit de uitlaat wie weet wat er loos is

marsan

Geplaatst door marsan (0) , lid sinds 17 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor BMW 3-serie? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

16 Reacties

320 (0), 17 jaar geleden

bobines?

marsan (0), 17 jaar geleden

die zijn ook goed

320 (0), 17 jaar geleden

vacuumlek inlaat spruitstuk?

marsan (0), 17 jaar geleden

kan het probleem zich dan verplaatsen van cylinder 1 naar 3
eerst was bougie 1 verschrikkelijk zwart en toen 3 van de koplampen af gezien dan

320 (0), 17 jaar geleden

rijd de auto op toeren verder wel goed?

marsan (0), 17 jaar geleden

hij rijd verder wel goed maar trilt stationair erg en als je gas geeft loopt hij niet helemaal zuiver,roken doet hij heel erg

320 (0), 17 jaar geleden

kleur uitlaatrook? koelvloeistofverbruik?

marsan (0), 17 jaar geleden

geen vloeistof verbruik,kleur rook wit grijs

320 (0), 17 jaar geleden

probeer eens met gasdetector of iets dergelijks rond de inlaat of je sporen van vacuumlekkage vindt

BMWWillem (0), 17 jaar geleden

klinkt toch een beetje als je koppakking

stefan84 (0), 17 jaar geleden

koppakking zou heel goed kunnen en daar zal de wit grijze rook op duiden.daar zijn deze motoren gevoelig voor.

hoe is je rijstijl eigenlijk ?

hoe heb je de bobine's gecontroleerd dan ?

dat trillen zou komen door die onzuivere verbranding!en daarom ook die rook!

verlies je koelvloeistof ? en kijk eens of je slangen hard worden ( van de druk ) deze wat naar de radiator lopen.

Stefan

mark7275 (0), 17 jaar geleden

koppakkingen gaan nooit kapot, zal wel een scheur in je kop zitten
merk je als je slangen ook keihard zijn

stefan84 (0), 17 jaar geleden

als de slangen hard worden wil niet zeggen dat de kop gescheurt is!

heb er al genoeg gezien waar de pakking van kapot was,en dit gebeurt wel degelijk vaker..

Stefan

alfons262 (0) PRO, 17 jaar geleden

heb het meegemaakt dat een injector blijft plakken, na het wisselen van de injector naar een andere cillinder was het probleem over, waarschijnlijk heeft hij dus even vastgezeten. dus even wisselen is het proberen waard. sterkte.

marsan (0), 17 jaar geleden

er zat een gaatje in 3e zuiger en het membraam was niet goed,nu een nieuwe motor zoeken

stefan84 (0), 17 jaar geleden

heb je nooit last gehad van inhouden op hogere snelheid ?

welk membraam bedoel je eigenlijk ? volgens mij heeft deze motor helemaal geen membraam!

op marktplaats staan motoren genoeg en voor een paar honderd euri heb je er weer ene..

bij een revisie bedrijf natuurlijk ook,alleen betaal je dan ietsje meer.

Stefan

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je BMW 3-serie of stel zelf een nieuwe vraag.