hallo,
1.Mijn benzine meter doet het niet meer af en toe gaa hij naar de stand en zakt weer weg ik heb de teller eruit gehad gekeken of de stekker goed was aangesloten maar die was in orde
wat kan de probleem zijn? of een andere teller erin?
2. Mijn achterkant is veelste laag waardoor ik niet normaal meet kan rijden door dermpels ik heb gehoord dat is soort dikkere veer shotels tussen je veren zet waardoor hij hoger wordt heb ik hier iets aan?
mijn auto : http://foto-uploaden.nl/zie/1i2yvhc ik kan niet meer normaal over drempels heen achterkant raakt compleet
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Lazo
Zo laag vind ik hem niet liggen,hij ligt mooi in de kast..De mijne precies hetzelfde en raak helemaal niks,voor ligt hij nog net wat dieper erin dan achter.
Raak je niks in de wielkast ? of is het echt de onderkant ?
Is de vlotter in de tank nog in orde ?
stefan84@ heel de onderkant raakt uitlaat enz alles ook als ik schuin een grote drempel neem raakt ook de middenstuk zijkant etc.
vlotter@ hoe kan ik dat weten? moet de tank eruit?
15 jaar
Indrdaad, als je de foto ziet is het wel erg laag. Ik denk dat er bij jou auto een verlagingset is gemonteerd.
Deze er onderuit halen en weer normale veren er onder.
De Achterbank moet je even eruit trekken,het zit gedeelte dus,dan zie je 2 deksels,onder ene zit de pomp,onder de andere de vlotter als ik me niet vergis..
Als je hem wat hoger leggen wilt aan de achterkant,kom je op z'n minst andere veren aan het kopen,liggen er zo onder bij deze wagen zonder veerspanner.
15 jaar
Hallo schokdempers waren lek achter. vernieuwd probleem opgelost..
Alleen die vlotter is goed aangesloten maar toch doet benzine meter raar ?????????????
15 jaar
Je zal de vlotter even moeten demonteren en aan de binnenzijde van de deksel kijken. meestal raken daar de draadjes los. opnieuw solderen en alles werkt weer.
15 jaar
Heb je eens een cluster-test gedaan ? als hij daar wel naar behoren werkt,zit het probleem toch in de vlotter of de bekabeling ervan.
Je zegt, de vlotter is goed aangesloten, maar dat wilt niet zeggen dat hij dan naar behoren werkt.
Meet eens de weerstand van de vlotter,deze moet mooi in een vloeiende lijn gaan als je hem van boven naar beneden of andersom probeert.
15 jaar
stefan84@ ik heb geen clustertest gedaan. Weet ook niet hoe dat moet ? moet het bij bmw garage gebeuren ofzo??
15 jaar
Dat doe je zo :
* Knopje van de dagteller indrukken.
* Sleutel in contactslot en in accessoires zetten. ( Stand 1 )
* Dagteller loslaten.
Nu zie je eerst de nr's 1 t/m 6 en erna gaan de wijzers omhoog..
Probeer het maar eens.
1 = BMW PART NUMBER (6 digits)
2 = CODE NUMBER (5 digits) Internal Coding Plug #
3 = K NUMBER (4 digits)
4 = CHASSIS NUMBER (5 digits) this is part of your VIN
5 = SOFTWARE VERSION (3 digits)
6 = REVISION INDEX (2 digits) Hardware #
15 jaar
test is voltooid alle tellers gingen omhoog en omlaag
1
2
3
4
5
6
?????????? dus ligt het aan mijn vlotter of teller ?
15 jaar
Meet zoals gezegd nu eerst eens de weerstand van de vlotter en kijk gelijk even de kabeltjes na,in de tank..Waarschijnlijk ligt het dus niet aan de meter op het dashbord.
15 jaar
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je BMW 3-serie of stel zelf een nieuwe vraag.
15 jaar