vandaag auto uit laten lezen bij bmw. Geeft aan "raildruk te laag". Connectoren en verbindingen ogen goed. Auto start bij koude motor goed en loopt stationair goed bij koud en warme motor. Eenmaal afgeslagen bij warme motor kun je hem het eerste uur niet aanslaan. Startmotor draait wel rond. Dealer geeft aan dat het een lekkende verstuiver zou kunnen zijn, maar dit lijkt me te sterk. Ik denk meer aan opvoerpomp of een lekkage in de leidingen. Wie heeft er nog meer een suggestie??????
Geplaatst door ayyildiz18 (0) , lid sinds 18 jaar geleden
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor BMW 5-serie? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je BMW 5-serie of stel zelf een nieuwe vraag.
4 Reacties
Nic8069 (0) PRO, 16 jaar geleden
Zou idd een verstuiver kunnen zijn. Doe eens de retourlektest op de verstuivers, dan weet je het zeker.
ayyildiz18 (0), 16 jaar geleden
nick, de overige verstuivers zouden dan toch voldoende moeten zijn om hem aan te kunnen slaan, want eenmaal aangeslagen loopt ie perfect.
Nic8069 (0) PRO, 16 jaar geleden
Klopt niet. ALs 1 verstuiver lekt, dan valt de druk helemaal weg en is er geen brandstof voor de andere verstuiver.
Doe een verstuiverlektest.
Dit is toch een common rail inspuiting hé?
ayyildiz18 (0), 16 jaar geleden
vandaag naar motorrevisie geweest te urk. Probleem opgelost! Verstuiver cilinder 3 was zo lek als een pier. Verstuiver afgedicht en hij start bij warme motor als een zonnetje.