👉 Waarom lid worden?
Klik hieronder en word vandaag nog GRATIS lid!
Hallo kent iemand dit probleem?
Bij stadsverkeer:
Als ik rem van bijv. 40 km/uur tot de auto helemaal niet beweegt dan gaat het benzineverbuik eerste op
moment van koppelingsintrap op 0,0 l/100km en bij stilstand springt dat naaldje van benzinemeter altijd heel eventje omhoog tot 10 -15 l/100km en daarna parkeert het naaldje pas netje op 0,0 l/100km
Van snelweg tot voor het stoplicht:
deze keer rem ik van bijv. 120 km/uur tot de auto helemaal niet beweegt dan gaat het benzineverbuik op
moment van koppelingsintrap op 0,0 l/100km en bij stilstand blijft dat naaldje ook netje op 0,0 l/100km
Onder bovenstaande twee situatie meng ik behoorlijk een illustratie zal zijn van benzineverbruik die schilt en wat nog belangrijk is regelkring tussen zuurstofsensor en de computer.
Ik ben bang dat bij dit fenomeen een aanleiding is dat ergens niet goed meer functioneert!
Injectoren vervuiling waar bij laagtoeren een te armmengsel veroorzaakt!!??wat nodigs tot een compensatie door middels van extra benzine injectering!!?? bedank voor meedenken.
auto is een: e46 323i M52TU benzine handgeschakeld van jaar 1999. met 1,4 ton op de teller.
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Luister, vriend, je staat met draaiende motor voor een verkeerslicht, en je brandstofverbruikmeter geeft 0.0L /100Km aan.
ONZIN !!!!!, je verbruikt benzine terwijl je niet vooruitgaat, dus dit is de meest onrendabele stand van een auto.
De meter moet dan 1.000.0000.000.000.000.000 Liter /100Km aangeven.
Dit zou ik zeker even na laten kijken bij de plaatselijke dealer, gewoon PC eraanhangen, Injectoren vervangen, want DIT IS WEL EEN ABSURD HOOG VERBRUIK.
Nee, vriend Om je niet zenuwachtig te maken als je in de stad voor een verkeerslicht staat te wachten, geeft de meter 0.0/100km aan, dit is een omweg, omdat de meting eigenlijk niet uitgevoerd kan worden.
Die naald die je even omhoog ziet gaan, is een vertraagde reactie van deze omloop, en dus NIETS om je zorgen over te maken.
succes Marcel
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je BMW 3-serie of stel zelf een nieuwe vraag.
18 jaar