close auto
close

Surf Advertentievrij op Problemcar.nl!

Geen afleiding meer, alleen de antwoorden die je zoekt. Word VIP en geniet van een volledig advertentievrije ervaring.

Word VIP voor slechts €1,99 per maand!

Word vip

BMW 3-Serie: roetkatalisator

Bouwjaar: 2004, Brandstof: Diesel, Motorcode: 320d

Hallo, had graag geweten of de roetkatalisator leeggehaald mag worden, deze rammeld nl binnenin. Of beter uitlaat vervangen ?

Geplaatst door

djipsy (0)

al 17 jaar lid

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.

Reacties

kom je niet door de APK ivm emisie eisen.

[quote=citroënmonteurtje]kom je niet door de APK ivm emisie eisen.[/quote]
Is geen enkel probleem.....

Gr. paul

P. Kelder 0
badge

15 jaar

Niet ?... heb al diverse malen meegemaakt dat ze niet door de APK komen ...

[quote=citroënmonteurtje]Niet ?... heb al diverse malen meegemaakt dat ze niet door de APK komen ...[/quote]
Juist met KAT wordt het een verzameling van roetdeeltjes.....
Zonder KAT is de K-waarde heel laag.

Gr. paul

P. Kelder 0
badge

15 jaar

We praten hier over een diesel he...................;

Gr. paul

P. Kelder 0
badge

15 jaar

Ligt eraan welk deel van de uitlaat bedoeld wordt. De katalysator of het roetfilter. Katalysator kan je denk ik wel ongestraft leeghalen.
Het roetfilter niet, dan gaat de storingslamp continue branden en mogelijk wordt dan ook het vermogen beperkt (noodloop).
Is dit nog een E46 of al een E90?
Kun je opzoeken op: http://www.bmw-z1.com/VIN/VINdecode-e.cg...

oldford 0
badge

15 jaar

het is een e46, dus geen roetfilter

djipsy 0

15 jaar

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je BMW 3-serie of stel zelf een nieuwe vraag.