auto
close

Word Nu Gratis Lid van Problemcar.nl! 🚗💡

👉 Waarom lid worden?

Klik hieronder en word vandaag nog GRATIS lid!

Gratis lid worden

BMW 3-Serie: schok brekers m3

Bouwjaar: 1994, Brandstof: Benzine, Motorcode: m50

hallo ik heb zelf een 325i cabrio en heb de monroe schokbrekers van achter vervangen voor orgineel m3van sachs
nu heb ik ze ook voor de voorkant maar er zitten camberplates op moet het pijltje op die plates
naar de motor wijzen ik weet dat voorkant daarna moet uitgelijnd worden
zou ook graag de camber gegevens willen weten en wat het doet als je het onderstel verandert naar m onderstel ik vind dat het voor de
achter kant super is geworden is stuger geworden

met vrd gr Paulo Peter

Geplaatst door

paulo peter (0)

al 15 jaar lid

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.

Reacties

Paulo

Waarom monteer je ze niet gewoon en laat je hem daarna gewoon uitlijnen ?

Gr Stefan

stefan84 0

15 jaar

zou ik willen doen stefan maar wil graag weten wat die pijltjes inhouden voor dat je ze verkeerd monteerd
ze zijn namelijk uit het midden en niet zo als de orginele recht boven schokbreker(het toplager dan)

paulo peter 0

15 jaar

Met die platen kun je die naspoor afstellen. Zorgen dat ( als je de schokdemper haaks op de auto bekijkt, ) de demper weer richting het ophangpunt staat. Dat heb je ongeveer het originele naspoor. Indien de auto wat zoekerig aanvoelt in het stuur, kun je de poot iets verder naar achteren laten wijzen door de plaat 1 gat te verdraaien.

Zorg wel dat de pijltjes op bijde poten dezelfde kant inwijzen ( als hij links richting motor wijst, moet hij rechts ook richting motor wijzen.)

Groeten marcel

hellbat 0
badge

15 jaar

hallo marcel bedankt voor uitleg maar is er een vast uitgangspunt waar ze b.v. standaard van uitgaan bij een m3

paulo peter 0

15 jaar

weet ik niet, ik kan wel waardes opvragen, maar zonder meetapparatuur heb je daar niets aan.

Gewoon vastzetten op het punt dat de oude stonden, bij het uitlijncentum vragen of ze de waardes van een M3 willen aanhouden. Indien nodig zullen ze dan de poot wel verdraaien.

Groeten Marcel

hellbat 0
badge

15 jaar

Stefan heb jij een suggestie hoe ze standaard moeten de camberplates dan want ik verander de rubbers ook van de draag armen die worden ook
M3 weet dat het hart dan iets uit de midden is heb je misschien een tekening of montage ikzou dat op real oem kunnen doen maar heb geen m3
chassis nr

paulo peter 0

15 jaar

Peter

Zal eens even kijken of ik er een plaatje van heb..

[url=http://img525.imageshack.us/i/19928338.p...][img]http://img525.imageshack.us/img525/8838/...[/img][/url]

[url=http://img212.imageshack.us/i/19088783.p...][img]http://img212.imageshack.us/img212/9373/...[/img][/url]

Gebruik bij Realoem even dit nr : jc35689

Gr Stefan

stefan84 0

15 jaar

dank je wel stefan hier kan ik wat mee kunnen ze mij niet met kluitje in riet sturen bij uitlijnbedrijf en alsnog na +_ 3 a4 maand nieuwe banden
monteren zit net 2maand nieuw op
bij deze nog een keer bedankt

mvg Paulo Peter

paulo peter 0

15 jaar

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je BMW 3-serie of stel zelf een nieuwe vraag.