DEZE AUTO BEGINT BIJ PLUS/MINUS 100 KM TE TRILLEN EN GAAT OVER IN DREUNEN DOOR DE HELE WAGEN. DE FUSEEKOGELS VOOR ZIJN SPELING VRIJ, DE REMSCHIJVEN ZIJN RECHT EN DE SCHOKDEMPERS VOOR ZIJN
VERNIEUWD. DE DREUNING HOUDT OP BIJ HOGE SNELHEID PLUS/MINUS
140, 150 KM/U. WIE WEET WAT DIT ZOU KUNNEN ZIJN.
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Controleer de tussenas. Mogelijk uit balans door defect middenlager of een kruiskoppeling.
Succes en gr.Ad
Ik heb de aandrijfqas gecontroleerd op speling, ik heb de
kruiskoppelingen nagekeken, het ophanglager en de harleyschijven
maar nergens is speling te bekennen. Ik wordt er teureleur van,
wie heeft met zo'n klacht ervaring en weet de oplossing.
bij voorbaat dank.
Deze klacht is vaak te vinden in de voorwiel ophanging. Wanneer het je cardanas geweest was zou je een hakkend geluid onder de auto horen bij accelereren. Het ergste in de een. Waarschijnlijk zit er toch speling op de draagarmen. Die kun je met de hand niet voelen maar uit zich vaak in dit symptoon.
Succes
mischien helpt het om je wielen te balanceren?
20 jaar
ik heb het ook meegemaakt met 2 bmw`s een 318 i en bmw 525 touring,het was inderdaad van de aandrijf as tussenas.Daar zitten 2 schijven met een hoop gaten deze vervangen niet veel werk en kost bij bmw 79 euro,zo gebeurt geen probleem,bij mij was de schijf helemaal draadachtig geworden en dan onbelans in de wagen en als je koppeling intrapt dan is het weg omdat de wagen in z`n vrij is en de as niet draait.Is een voorkomend probleem.
Draait een andrijfas niet als je de koppeling intrapt?
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je BMW 5-serie of stel zelf een nieuwe vraag.
20 jaar