BMW 3-Serie: verschil tussen 318 CI en 318 IS of Si

Bouwjaar: 1995

Hallo wie kan mij vertelllen wat het verschil is tussen CI en IS of SI en welke is beter??

dupl-u-1376-5dd14984a0b48+wytse

Geplaatst door dupl-u-1376-5dd14984a0b48+wytse (0) , lid sinds 18 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor BMW 3-serie? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

3 Reacties

kjdegoede (0), 18 jaar geleden

BMW 318is Executive
laatste nieuwprijs ¤ 28.452
nieuwprijs 1998 ¤ 28.452
nieuwprijs 1997 ¤ 28.452
nieuwprijs 1996 ¤ 29.450
wegenbelasting/3mnd ¤ 116 - ¤ 135
afleveringskosten n.v.t.
occasionprijs 1998 ¤ 8.600 (140.000km)
occasionprijs 1997 ¤ 7.000 (160.000km)
occasionprijs 1996 ¤ 5.700 (180.000km)
wegenbelasting/jaar ¤ 452 - ¤ 528

U kunt deze auto rijden vanaf ¤ 569 per maand!

ALGEMEEN
carrosserie 4-deurs, Sedan
transmissie 5 v, hand
brandstof benzine
algemene garantie 1 jaar, onbeperkt
carrosserie garantie 6 jaar
introductie maart 1996
einde april 1998

MOTOR
aantal cilinders 4
kleppen per cilinder 4
cilinderinhoud 1895 cm3
boring x slag 85,0 x 83,5 mm
compressieverh. 10,0:1
max. vermogen 103 kW (140 pk)
6000tpm
max. koppel 180 Nm
4300tpm
brandstofsysteem multipoint injectie
klepbediening dohc
turbo nee
katalysator geregeld

ONDERSTEL
aandrijving achter
remmen voor gev. schijven
remmen achter schijven
bandenmaat 205/60VR15
draaicirkel 10,4 m

MATEN & GEWICHTEN
lengte 4,43 m
breedte 1,70 m
hoogte 1,39 m
wielbasis 2,70 m
massa leeg 1260 kg
laadvermogen 460 kg
aanhanger geremd 1475 kg
aanhanger ongeremd 650 kg
kogeldruk - kg
dakbelasting 75 kg
inh. bagageruimte 435 l
inh. brandstoftank 65 l

PRESTATIES
topsnelheid 213 km/h
acceleratie 0-100 km/h 10,2 s
verbruik binnen b.k. 11.4 l/100km
verbruik buiten b.k. 6.1 l/100km
verbruik gecombineerd 8,0 l/100km
CO2 uitstoot - g/km
VEILIGHEID
ABS-remsysteem ja
remkrachtverdeling nee
remassistentie nee
airbag bestuurder ja
airbag passagier ja
zij-airbags ¤ 594
hoofdairbags nee
tractiecontrole ¤ 850
stabiliteitsregeling nee

COMFORT
centrale deurvergr. ja
elektrische ramen ja, voor & achter
stuurbekrachtiging ja
cruise control ja
airconditioning nee
parkeersensor nee

INTERIEUR
hoogteverst. stoel ja, best. & pass.
elektr. stoelverstelling nee
verwarmde stoelen ¤ 582
sportstoelen nee
leer bekleed stuurwiel ja
verstelbaar stuur ja, hoogte
leren bekleding ¤ 2.667
hoofdsteunen achter ja
neerklapb. achterbank nee
middenarmsteun ja, voor
leeslampje(s) ja, voor
toerenteller ja
buitentemperatuurmet. ja
boardcomputer nee
stereoinstallatie nee
navigatiesysteem nee

EXTERIEUR
interval ruitewisser ja
lichtmetalen velgen ¤ 1.352
schuif/kanteldak nee
metallic lak ja
meegespoten bumpers ja
elektrische spiegels ja, en verwarmd
mistlampen voor ja
xenon koplampen nee
koplampsproeiers ¤ 389
inbraakalarm ¤ 748

kjdegoede (0), 18 jaar geleden

BMW 318i Executive BMW 318is EditionBMW 318isBMW 318is ExecutiveBMW 318iBMW 318i EditionBMW 318i Executive


PRIJZEN
laatste nieuwprijs € 29.292
nieuwprijs 1998 € 29.292
nieuwprijs 1997 € 29.292
nieuwprijs 1996 € 29.836
nieuwprijs 1995 € 30.744
nieuwprijs 1994 € 30.120
nieuwprijs 1993 € 30.120
wegenbelasting/3mnd € 116 - € 135
afleveringskosten n.v.t.
occasionprijs 1998 € 8.800 (140.000km)
occasionprijs 1997 € 7.200 (160.000km)
occasionprijs 1996 € 5.800 (180.000km)
occasionprijs 1995 € 4.700 (200.000km)
occasionprijs 1994 -
occasionprijs 1993 -
wegenbelasting/jaar € 452 - € 528

U kunt deze auto rijden vanaf € 586 per maand!

ALGEMEEN
carrosserie 4-deurs, Sedan
transmissie 4 v, automaat
brandstof benzine
algemene garantie 1 jaar, onbeperkt
carrosserie garantie 6 jaar
introductie september 1993
einde april 1998

MOTOR
aantal cilinders 4
kleppen per cilinder 2
cilinderinhoud 1796 cm3
boring x slag 84,0 x 81,0 mm
compressieverh. 9,7:1
max. vermogen 85 kW (115 pk)
5500tpm
max. koppel 168 Nm
3900tpm
brandstofsysteem multipoint injectie
klepbediening ohc
turbo nee
katalysator geregeld

ONDERSTEL
aandrijving achter
remmen voor schijven
remmen achter trommels
bandenmaat 185/65HR15
draaicirkel 10,4 m

MATEN & GEWICHTEN
lengte 4,43 m
breedte 1,70 m
hoogte 1,39 m
wielbasis 2,70 m
massa leeg 1275 kg
laadvermogen 460 kg
aanhanger geremd 1500 kg
aanhanger ongeremd 640 kg
kogeldruk - kg
dakbelasting 75 kg
inh. bagageruimte 435 l
inh. brandstoftank 65 l

PRESTATIES
topsnelheid 200 km/h
acceleratie 0-100 km/h 12,3 s
verbruik binnen b.k. 12.0 l/100km
verbruik buiten b.k. 6.6 l/100km
verbruik gecombineerd 8,6 l/100km
CO2 uitstoot - g/km
VEILIGHEID
ABS-remsysteem ja
remkrachtverdeling nee
remassistentie nee
airbag bestuurder ja
airbag passagier ja
zij-airbags € 594
hoofdairbags nee
tractiecontrole € 850
stabiliteitsregeling nee

COMFORT
centrale deurvergr. ja
elektrische ramen ja, voor & achter
stuurbekrachtiging ja
cruise control ja
airconditioning nee
parkeersensor nee

INTERIEUR
hoogteverst. stoel ja, best. & pass.
elektr. stoelverstelling nee
verwarmde stoelen € 582
sportstoelen nee
leer bekleed stuurwiel ja
verstelbaar stuur ja, hoogte
leren bekleding € 2.667
hoofdsteunen achter ja
neerklapb. achterbank nee
middenarmsteun ja, voor
leeslampje(s) nee
toerenteller ja
buitentemperatuurmet. ja
boardcomputer nee
stereoinstallatie nee
navigatiesysteem nee

EXTERIEUR
interval ruitewisser ja
lichtmetalen velgen € 1.352
schuif/kanteldak nee
metallic lak ja
meegespoten bumpers ja
elektrische spiegels ja, en verwarmd
mistlampen voor ja
xenon koplampen nee
koplampsproeiers € 389
inbraakalarm € 748




Meer info
foto-show
zoek naar occasions
zoek naar tests
zoek in Test Centre
waardebepaling
bereken bijtelling
zoek naar myreviews
zoek naar uitlaten


Vergelijken
andere auto
andere auto uit deze serie
auto uit mijn garage










© 2005 Sanoma Men's Magazines • Adverteren • Colofon • Disclaimer • Privac


kjdegoede (0), 18 jaar geleden

Kijk maar op www.autoweek.nl
links boven in text vakje (ga direct naar) vul bmw in en daarna welk type, alles staat er bij,
succes

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je BMW 3-serie of stel zelf een nieuwe vraag.