de verwarming blaast koude lucht bij stationair en als we rijden blaast hij warme lucht. de motor wordt ook te heet als we te lang stilstaan. bij het rijden komt hij snel terug tot in het midden. zou dit de thermostaat zijn?
Geplaatst door grt1234 (0) , lid sinds 15 jaar geleden
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor BMW 3-serie? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je BMW 3-serie of stel zelf een nieuwe vraag.
12 Reacties
rz40sl (0), 15 jaar geleden
Staat het koelwater op het goede peil?
grt1234 (0), 15 jaar geleden
ja
rz40sl (0), 15 jaar geleden
Kun je de binnen temperatuur nog goed regelen ( in stappen) met draaiende motor?
grt1234 (0), 15 jaar geleden
neen want als we aan de knop draaien om de blazer op koud te zetten blijft hij warme lucht blazen of omgekeerd. grts
grt1234 (0), 15 jaar geleden
kan iemand helpen aub?
BMWSpecialisten (0) PRO, 15 jaar geleden
Hallo,
Iets meer informatie over de auto zou fijn zijn.
Bouwjaar, motor ???
Dan weet ik ook wat meer.
MVG,
RP
grt1234 (0), 15 jaar geleden
hoi,
een bmw 316i compact bouwjaar 1996
grts
rz40sl (0), 15 jaar geleden
Onze wagen is van 1992. ik heb een nieuwe regelkraan in het motorcompartiment gestoken en toen kon ik de warmtetoevoer staploos regelen.
rz40sl (0), 15 jaar geleden
Als de motor te warm wordt, slaat de ventilatorschroef, aan de radiator, dan aan?
grt1234 (0), 15 jaar geleden
[quote=rz40sl]Als de motor te warm wordt, slaat de ventilatorschroef, aan de radiator, dan aan?[/quote]
neen volgens mij niet. als we lang in de file staan gaat hij zelfs tot in het rood.
rz40sl (0), 15 jaar geleden
Waarschijnlijk is de viscokoppeling van de radiatorschroef defect.
grt1234 (0), 15 jaar geleden
[quote=rz40sl]Waarschijnlijk is de viscokoppeling van de radiatorschroef defect.[/quote]
ok. heel erg bedankt hoor. groetjes