Goede dag, Ik heb een probleem met de richting en/of rem verlichting. Ik zal proberen mijn bevindingen zo duidelijk mogelijk te brengen in de hoop dat iemand mij verder op weg kan helpen. Met het contact uit, wanneer ik de rem intrapwerkt de verlichting goed. waneer ik dan ook richting aangeef, ongeacht de kant gaat dashboard lampen en RAW branden. met contact aan gaat bij het richting aangeven aan de voorzijde de verlichting goed, echter aan de achterzijde knippert zowel links als rechts. Als ik nu de rem intrap stopt het knipperen en blijft alles branden. De twee ronde knipper relais heb ik al vervangen, heeft niet geholpen. Hopelijk heeft u genoeg info mij te helpen, bij voorbaat dank. groet, Rob.
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
zit er een trekhaak onder (of heeft er onder gezeten)
gr
peco power
Zit inderdaad een trekhaak op met amerikaans contactdoos, deze heb ik losgeknipt. dit helpt niet. de nieuwe knipper doosjes zorgen er voor dat met contact af en rem ingetrapt, dat contact lampen in dashboard gaan knipperen als ik RAW bedien.
13 jaar
Je hebt ee4n blazer met amerikaanse verlichting, dus geen oranje (aparte) raw maar gecombineerd met het remlicht. door verkeerde lampen, en slechte massa kun je dit soort problemen krijgen, soms zit het in de achterlichten zelf, de banen maken dan sluiting. eerst alle lampen eens nakijken en vervangen, ik heb eens gehad dat een draadje in de lamp zelf sluiting maakte met de massa, je zoekt je dan rot....
gr
Peco Power
Heb het volgende geprobeerd: beide achterlichtunits afkoppelen, blijft hetzelfde. Zekering RAW verwijderd, spanning gaat tot groene pijltje maar niet naar rest dashboard bij intrappen rem. Zekering stop verwijderd, blijft hetzelfde. RAW schakelaar schoongemaakt. Het lijkt er op dat er een continu verbinding is tussen stop en raw, waarbij de storing in de raw zit. maar wáár? Achter de zekering kast (naar achteren) komen 4 gebundelde draden uit, bij het intrappen van de rem zit op 2 spanning. Volgens mij zou dit 1 moeten zijn stop/raw-l/raw-r/massa groet, Rob.
13 jaar
Probleem opgelost. Bleek dat haverwege de uitlaat zo dicht langs chassis loopt, dat aan de andere kant de bedrading versmolten was. In ieder geval ik blij en wel bedankt voor het meedenken. Groet, Rob.
13 jaar
moest wel ergens sluiting zijn, kon niet anders
thnx voor de feedback
gr
peco power
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Chevrolet US Blazer of stel zelf een nieuwe vraag.
13 jaar