Chevrolet US Trans Sport: lekstroom

Bouwjaar: 2003, Brandstof: Benzine, Motorcode: 4.3

Hallo,

mijn accu is na 1 nacht al leeg,heb ergens een lek stroom denk ik ,
heb al een nieuwe accu erin,mijn clifford alarm heb ik al verwijderd (hele klus nog )radio al los gekoppeld ,
heb geen idee waar ik nu moet zoeken,
hoop dat iemand een idee heeft waar ik het mee op kan lossen.
hoor graag jullie reactie,
alvast bedankt.
groeten robert

chevrolet transsport

Geplaatst door chevrolet transsport (0) , lid sinds 10 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Chevrolet US Trans Sport? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

5 Reacties

jan5047 (0) PRO, 10 jaar geleden

Meet met een ampere meter hoe veel spanningsverlies je hebt trek er de zekeringen 1 voor 1 uit en kijk bij welke groep de spannings verlies wegvalt

Mercury (0) PRO, 10 jaar geleden

relais van de binnenverlichting (vertraging) wil dit wel eens doen. maar ook je electrische schuifdeur die niet helemaal in het slot valt..... en in het rechtervoorspatbord zit een relais voor de luchtinjectie, die heb ik wel eens zien branden!!! zo'n sluiting...

gr

Peco Power

chevrolet transsport (0), 10 jaar geleden

goede morgen,

bedank voor de reacties,ga er even naar kijken.
heb de zekeringen van de verlichting en de schuifdeuren er al uit gehad,nog steeds de accu leeg,
ga nu even op zoek naar de relais van de luchtinjectie.
hoe kan ik zien dat de relais stuk zijn ?
al vast bedankt.

groeten robert

jan5047 (0) PRO, 10 jaar geleden

Meten zoals ik al heb uitgelegd, je kunt wel gaan gissen, maar dan ben je dagen bezig

chevrolet transsport (0), 10 jaar geleden

hallo,

misschien een hele domme vraag maar hoe ziet de lucht injectierelais eruit ,heb gekeken maar kan niks vinden.
alvast bedankt,
groet robert

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Chevrolet US Trans Sport of stel zelf een nieuwe vraag.