👉 Waarom lid worden?
Klik hieronder en word vandaag nog GRATIS lid!
hallo allemaal,
Ik heb een chevy s-10 die heel moeilijk start. Sinds dit probleem gebruikt hij ook meer brandstof.
Als ik hem wil starten moet ik het gas volledig indrukken en pakt hij na meerdere seconden de startmotor te laten draaien 1 cilinder. Hierna houd je nog een tijdje het gas vol in en dan slaat de rest van de cilinders ook aan. Dit gebeurd met veel zwarte rook natuurlijk.
Als ik starting fluid of benzine inspuit, dan start hij meteen.
Weet iemand wat het zou kunnen zijn? (mijn gok ligt rond de brandstofpomp)
Het brandstof filter en startmotor zijn trouwens al vervangen.
Groet,
Niels Boswinkel
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
De injectie laat de motor duidelijk verzuipen!! Pomp kan daarin de oorzaak niet zijn.
Meet de temp.sensor van de motor door.Deze zit op het koelsysteem. Weet niet waar deze precies zit maar sluiting maken geeft aan de ECU een hoge temp. door .
Probeer dat eens .
Succes.
Maar als hij verzuipt, waarom slaat hij dan wel aan bij veel gas geven en niet bij weinig gas geven?
11 jaar
je temperatuur sensor geeft waarschijnlijk een ijskoude temp door, waardoor de motor een te grote hoeveelheid brandstof krijgt ingespoten.... uitlezen zal met wat pijn en moeite gaaan bij een 91 er, maar je moet eigenlijk lifedata hebben, dan kun je dat zo zien. in dut geval de temp sensor checken, of vervangen.
gr
Peco Power
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Chevrolet US S-10 of stel zelf een nieuwe vraag.
11 jaar