halo ik heb een trans 3.4 met vast zittende klep wss door lpg nu is mijn vraag
hoe je juist de cilinderkop er moet af halen ale weet wel hoe het moet
maar waar je op moet extra letten en waar je nieuwe cillinderkop kunt gaan halen want 8 op 10 ziet het er toch heel lief uit
en graag ook de aanhaalmomenten voor aan te trekken
ben er nog niet aan begonnen is dit een gemakkelijke job?
op lpg van bouwjaar 2000
mvg Dieter
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Dit topic is door moderator in de juiste rubriek gezet.
mvg,
moderator.
[quote=DieterDaan]maar waar je op moet extra letten en waar je nieuwe cillinderkop kunt gaan halen want 8 op 10 ziet het er toch heel lief uit
en graag ook de aanhaalmomenten voor aan te trekken
ben er nog niet aan begonnen is dit een gemakkelijke job?
op lpg van bouwjaar 2000
mvg Dieter[/quote]
8 op 10 ?
makkelijke dingen doen we zelf moeilijke dingen laten we doen door profs.
Mijn collega weet er alles van die heeft het 2 keer bij de zelfde motor gedaan.
Hij had pech de achterste cilinder kop had een klein scheurtje toen de motor liep stroomde de olie er uit.
Oorzaak: Pech en het is een flinke klus verstand op 0 en er aan beginnen, maar het is geen kopje van een suzuki alto.
a dan is het niets ik weet wel wa ik doe weet dat het een werk is maar dat schrikt me ni af was gewoon om te weten wat iemand anders er mee zouw doen had jij toevallig de aantrek momenten en tips
mvg dieter
[quote=toezicht][quote=DieterDaan]maar waar je op moet extra letten en waar je nieuwe cillinderkop kunt gaan halen want 8 op 10 ziet het er toch heel lief uit
en graag ook de aanhaalmomenten voor aan te trekken
ben er nog niet aan begonnen is dit een gemakkelijke job?
op lpg van bouwjaar 2000
mvg Dieter[/quote]
8 op 10 ?
makkelijke dingen doen we zelf moeilijke dingen laten we doen door profs.
Mijn collega weet er alles van die heeft het 2 keer bij de zelfde motor gedaan.
Hij had pech de achterste cilinder kop had een klein scheurtje toen de motor liep stroomde de olie er uit.
Oorzaak: Pech en het is een flinke klus verstand op 0 en er aan beginnen, maar het is geen kopje van een suzuki alto.[/quote]
15 jaar
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Chevrolet US Trans Sport of stel zelf een nieuwe vraag.
15 jaar