Onlangs is de vlotter die in de Vialle LPI gastank zit, electrisch ontkoppeld, omdat hier een storing in zit, de vlotter gaf aan dat de tank leeg was terwijl dit niet zo was, dus de motor begon onregelmatig te draaien, omdat deze over wilde schakelen op benzine, terwijl de tank niet leeg was.
De monteur zei dat de gastank nu niet helemaal leeggereden mag worden omdat deze dan niet meer overgeschakeld kan worden op LPG, als men op benzine gereden heeft.
Mijn vraag aan jullie is, of dit wel zo is en waarom dit dan zo is? Als de tank leeg is kan men toch gewoon weer terugschakelen op LPG als de tank weer gevuld is? Teminste dat denk ik dan....
Die vlotter heeft gewoonweg een functie om aan te geven of de tank leeg is of niet, maar goed, jullie weten hier vast meer van.
Alvast bedankt.
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
voorzover ik weet zit er een pomp in de tank, deze pomp schint niet zonder vloeistof te kunnen werken, en dat is ook de reden waarom er een vlotter op zit, deze schakelt tijdig de zaak over op benzine. Dus je tank nu leegrijden geeft een drooglopende pomp, die dan waarschijnlijk stukloopt en op lpg zal ie dan niet weer lopen..
Gr
peco power
Okee, dan zal hij dat wel bedoeld hebben. Dank je wel.
12 jaar
[quote=Mercury]voorzover ik weet zit er een pomp in de tank, deze pomp schint niet zonder vloeistof te kunnen werken, en dat is ook de reden waarom er een vlotter op zit, deze schakelt tijdig de zaak over op benzine. Dus je tank nu leegrijden geeft een drooglopende pomp, die dan waarschijnlijk stukloopt en op lpg zal ie dan niet weer lopen..
Gr
peco power[/quote]
Ik zie dat je uit Groningen komt, dan ken je die jongens van EPS zeker ook wel?
12 jaar
niet echt, maar kom er wel eens.....
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Chevrolet US Avalanche of stel zelf een nieuwe vraag.
12 jaar