👉 Waarom lid worden?
Klik hieronder en word vandaag nog GRATIS lid!
waterpomp vastgelopen distributieriem gebroken 4 kleppen krom. Cilinderkop laten herstellen, nieuwe pakkingen en alles weer gemonteerd. motor liep goed. Nu met snel gasgeven neemt motor niet op en ploft in inlaat. MAP sensor, stappenmotor en gasklepsensor uitgewisseld, geen resultaat. Tester meldt geen storingen. motormanagementlampje brandt niet,werkt wel. vermoedelijk dus een mechanisch probleem. Wie heeft voor mij de oplossing??
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
je hebt de inlaat spruitstuk pakking ook vervangen ? en geen kit gebruikt ! want dan spuiten de injectoren er tegen
`t lijkt op een te arm mengsel zo als je verteld , dus hang `m eens aan de 4-gasmeter.
gr.r.
Verrace bedankt voor je reactie. inlaatspruitstuk is inderdaad vervangen, oude lekte bijna koelvloeistof door. heb geen kit gebruikt, wel een nieuwe pakking. viergasmeter geeft HC waarde 57 bij stationair en schiet door de 2000 als je regelmatig achter elkaar de motor laat verstikken. Ik ga er mee aan de gang
Verrace
Bedankt de klus is geklaard, wel een hele klus hoor, maar het probleen was inderdaad dat de injectors tegen de ( verkeerde bijgeleverde ) inlaatspruitstukpakking spoten.
Motor loopt in de eerste helft van het toerengebied nu nog wat onregelmatig en traag ( mogelijk nog een vervuilde kat) en neemt direct na de koude start nog niet goed op en als hij dan afslaat slaat hij slecht aan,zou volgens mij mogelijk een defect stappenmotortje kunnen zijn. Of heb je nog zo´n gouden advies.
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Chevrolet Matiz of stel zelf een nieuwe vraag.
17 jaar